tom waits for alice Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Da er endelig min nye Jazz Bass ferdig montert. Laget av deler fra Warmoth, med EMG pickuper, Gotoh stol og Schaller mekanikk. Jeg lar bildene tale for seg. Har dere tid og lyst så klikk dere inn på de store utgavene av bildene (1600x1200), de er verd en titt. (Lager en egen tråd, fordi det ble ganske mange bilder.) Stort bilde Stort bilde Stort bilde Stort bilde Stort bilde Stort bilde Stort bilde Stort bilde Stort bilde Stort bilde Stort bilde Geir Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 stilig! hvilken tre type er det? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Sysnden ble fin, jeg, men hvordan er lyden? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Toppen er i lønn, såkalt spalted maple. Det er rett og slett tre som som såvidt er begynt å råtne på grunn av soppangrep, det er det som danner de mørke linjene i treet. (Det gjelder å stoppe det før det råtner for mye...) Resten av kroppen er ask. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Sysnden ble fin, jeg, men hvordan er lyden? Låter nokså typisk EMG vil jeg si. Har ikke hatt tid til å spille så mye på den ennå. Nå er det relativt stor spennvidde i lyden fordi den har en midtonekontroll med justerbar frekvens. Geir Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Stilig. Sykt fint med det treverket og bindingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå