Gå til innhold

Godt valg eller? Antex 650 W TruePower Trio

Anbefalte innlegg

Jeg driver og modifiserer mine norske PC-er så de skal fungere i USA.

Det viste seg at strømforsyningene ikke tålte 110V/60 Hz som er sånn ca. spenningen her (neida, jeg leste dette ut av spesifikasjonene, det er ikke "eksperimentelle" data....)

Litt på imppuls gikk jeg på "nærbutikken" bestbuy og tok med meg en Antec Truepower Trio 650 W for å erstatte en Hiper 580W. Prisen på herligheten var 167 $, cirka 900 kroner.

Jeg valgte den utifra "har i alle fall hørt merkenavnet før", plenty kapasitet og "bør greie jobben" tankegang. Pris var ikke egentlig et kriterium, her gjaldt det å få en komponent jeg kunne kludre med denne helga i stedet for neste - og heller for mye kvalitet enn for lite.

Er dette et OK kjøp eller katta i sekken? Jeg har riktignok allerede tatt sjansen, men Ebay er jo alltids en mulighet :)

Link til produktbeskrivelse: http://www.antec.com/us/productDetails.php?ProdID=23650

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for tilbakemeldingene. Driver og leter etter en løs "dings" inne i kabinettet, men straks jeg får orden på det, blir det nok fullskalatesting :)

Sammenliknet med Hiper 580W type R som jeg hadde tidligere, synes jeg det var litt mye kabler - har du først hatt en "modulær" type og laget et ordentlig ryddig og pent i kabinettet, river det liksom litt i øynene med flere meter kabel som bare ligger rundtomkring inne kabinettet. Vel vel.

På den positive siden så måtte jeg slite veldig for å få Hiperen på plass, jeg nekter å tro at både de og kabinettprodusententen (Thermaltake Tsunami) har overholdt standarden for skrueplassering for innfesting av PSU'en. Antec'en derimot, sklei rett inn og skruene satt der de skulle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...