Ptolemaio Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Er det noen som vet om noe band som ikke er så ekstremt heavy, man allikevel har litt trøkk sånn som Lumsk eller Gåte... Eller Hoven Droven for de som vet hvem det er. altså, noe Folkemusikk med litt ekstra trøkk, litt ekstra bass... på en måte. jeg har lett og lett, men finner ikke en shit noe sted :\ Endret 6. oktober 2007 av Ptolemaio Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Vet ikke om Folque er helt det du er ute etter, men du kan nå sjekke det ut hvis du finner det en plass. Lenke til kommentar
Ptolemaio Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Folque har jeg sett litt på allerede. problemet er å finne det. men takk for hjelpen uansett. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Her har du en god samling album: http://www.last.fm/tag/folk%20rock/albums Videre kan jeg anbefale norske Vamp. En god inngang er samleplata Ei med alt Lenke til kommentar
Ptolemaio Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Jeg tenker mest på norsk folkemusikk, men takk ^^ jeg skal ta en titt på samlingen, og titte litt på vamp Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Dia Psalma burde du sjekke ut. Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Du bør sjekke ut Tempest! De Blander tradisjonell folkemusikk fra forskjellige land, bl.a Irland og Norge med rockelementer. Utrolig kult Vamp er også veldig bra! Endret 6. oktober 2007 av Mr_Sun Lenke til kommentar
Ptolemaio Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Takker og bukker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå