Korka Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Hei... Når jeg søker på youtube, random søk, så får jeg opp en rar feilmelding... Hackers? PS: Kommer bare på youtube, jeg bare søkte på noe.. Endret 5. oktober 2007 av korka Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Les: INTERNAL SERVER ERROR Det betyr at noe har gått galt internt hos Youtube. Youtube er kjent for sin humor som du kan se i feilmeldinga. Hvis du fortsetter å få feilen så rapporterer du det til de rette folka slik det står forklart. 100 % harmløst. Feil skjer i alle programvaremiljø, til og med youtube. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Hehe ok, trodde youtube hadde blitt hacket eller noe Fått det mange ganger nå, flere enn meg? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Har ikke sett denne, men den var kostelig. =) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Skjer noen ganger jeg skal søke på noe, bare å reloade siden evt lukke firefox så forsvinner problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå