Gå til innhold

ps3 40gb til 3000kr

KILMAS

Anbefalte innlegg

gamespot skriver at en 40gb ps3 kommer i salg den 12 oktober i europa for 399euro.det er 200 euro mindre enn hva 60gb version av ps3 koster.

399euro vil jo tilsi 3040 norske kroner.jeg synes det er kjempe bra nyheter for sony.jeg har tenkt og kjøpe meg en ps3 og får jeg det til litt over 3000kr så kjøper jeg det med en gang.

http://www.gamespot.com/news/6180426.html?...estnews;title;0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må man si var positivt. Endelig PS3 til en brukbar pris. Bra en billigversjon kommer nå som Ratchet & Clank snart er klart. Eneste spillet som virkelig appelerer til meg så langt.

Er det noen andre forandringer på denne utgaven, utenom mindre HDD? Regner med ekstra kontroll og de 2 spillene og blir fjernet. Men høres alikevel ut som en kraftig reduksjon for 2spill 1 håndkontroll og 20gb HDD plass.

Edit: Det finnes vel kanskje ikke en offisiell norsk pris heller? blir vel mest synsing.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Er det noen andre forandringer på denne utgaven, utenom mindre HDD?

Den billigste modellen mangler også 2 USB (Det er totalt 4 på dagens utgave) porter og minnekortleser. Også snakk om at den mister bakoverkompatibilitet, men detter er usikkert.

Er med håndkontroll og rykter om at Spiderman 3 blu-ray film er med i pakka.

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Prisen blir alltid ganget med 10 i forhold til euro i Norge, men heldigvis legger noen butikker seg under den prisen.

For øyeblikket føler jeg fortsatt Xbox 360 premium gir mer for pengene uansett, men liker utviklingen med PS3 nå. Håper den kommer ned under 3000,- fordi da kan den fort ende opp hjemme hos meg også.

Grunnen til det med premium er at jeg bor i NL og her koster den nye premium med hdmi 349 euro inkludert spillene forza motorsport 2 og viva pinata.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...