Liquidant Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jade Raymond gikk nylig ut og avkreftet en eventuell demo for dette spillet. Leser mer om hvorfor her ... Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hadde egentlig ikke forventet det heller. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 eller sjå intervjuet der ho nevner det HER Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 eller sjå intervjuet der ho nevner det HER 9637790[/snapback] Hvor hun også bekrefter en oppfølger Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 eller sjå intervjuet der ho nevner det HER 9637790[/snapback] Hvor hun også bekrefter en oppfølger 9638199[/snapback] Vil ikkje akkurat kalle det ei bekrefting. Det hu seier er vel at hu ser ikkje vekk ifrå at det blir ein oppfølgar, om AC (1) blir ein kommersiell suksess. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 ikke overaskende da gamplayet vistnok ikke lever opp til hypen som er Assassins Creed. Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 ikke overaskende da gamplayet vistnok ikke lever opp til hypen som er Assassins Creed. Visstnok? Var vel bare 1 video som var ufordelaktig. Har jo kommet enda en video hvor gameplayet ser flott ut. Vente til spillet kommer før du tar det som en sannhet? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jade Raymond gikk nylig ut og avkreftet en eventuell demo for dette spillet. Leser mer om hvorfor her ... Dårlig unnskyldning. Ble sluppet demo til Crackdown, og det spillet er nok mye mer fritt og sandkasse-aktig enn Assasin's Creed kommer til å være. Sannheten er at demoer kan faktisk gi redusert salg, spesielt hvis gameplayet skuffer (som mange later til å tro/mene) Sier ikke dette er grunnen til null demo, men skulle ikke forundre meg. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg hadde i hvertfall avbestilt Assassin's Creed dersom en eventuell demo ikke hadde falt i smak hos meg. Og AC har fått en del "dårlige" previews også, så det å holde tilbake en demo som også er "dårlig", er kanskje ikke alltid så dumt. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Tja, selv trenger jeg en demo for å overbevise meg selv om at dette spillet er verdt det. De videoene jeg har sett har ikke vist mye sniking, mording, ja, på åpen gate i sverd kamp. Ikke helt min snikmorder taktikk. Utviklere er redd for å lage demoer som kan skuffe og føre til lavere salg? Oversatt: De bryr seg ikke om du blir skuffet etter de har fått pengene dine. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå