C-Style Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 På oppfordring i "Xbox 360 Elite i hus. Bilder og inntrykk" tråden, så lager jeg en ny tråd om tilbudet som EB-Games har på xbox elite. Jeg var akkurat i kontakt med EB-Games på Strømmen, og de har ikke fått inn noen flere konsoller annet enn de 6 som kom for et par uker siden. De ba meg ringe opp litt senere i dag, for da kunne jeg spørre sjefen. Det var mulig at han visste noe mere. Hvis han sier noe interresant så legger jeg det til her. Hvordan statusen ligger ann i de andre butikkene kan vel de av dere som vet noe, dele med oss i denne tråden. Lenke til kommentar
Grubern Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Det jeg har fått vite eller har fått mail om: - 1700 forhåndsbestillinger - kjeden er lovt 200 innen jul. - bestilte 8 september på stovner - står som nummer 16 Ifølge mannen i kassa i dag - mail til eb games for de som vil mase litt : [email protected] Endret 4. oktober 2007 av Grubern Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 det er noe dritt hehe Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Tok kontakt i dag. Betjeningen mente det var bortimot håpløst å få tilslag på dette tilbudet nå, da de sannsynligvis ikke kom til å få inn konsoller før tilbudet gikk ut. Damen satte meg på ventelista men gjorde det veldig klart at den var laaaang og selv om hun ikke sa det rett ut så fikk jeg inntrykk av at mine sjangser er ca like gode som den berømte snøballen i helvete. Jaja. Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Virker også som sjansene til oss som har stått på liste i 4+ uker også er minimale. Det finnes jo noen heldige der ute, men tror ikke det antallet er så stort. Tilbudet var nok litt for bra Lenke til kommentar
Walker1976 Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Tok kontakt i dag. Betjeningen mente det var bortimot håpløst å få tilslag på dette tilbudet nå, da de sannsynligvis ikke kom til å få inn konsoller før tilbudet gikk ut. Damen satte meg på ventelista men gjorde det veldig klart at den var laaaang og selv om hun ikke sa det rett ut så fikk jeg inntrykk av at mine sjangser er ca like gode som den berømte snøballen i helvete. Jaja. Det er mulig jeg tar feil, men skulle ikke tilbudet vare til 1. oktober? Hvordan kunne da EB Games sette deg på ventelisten da? Sier vel endel om EB Games.... Uansett; for oss som har forhåndsbestilt så er det jo ingen grunn til å frykte noe. En gang vil de jo få inn konsoller, og da vil vi jo få. Problemet er vel bare at det ikke skjer den nærmeste måneden Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Tilbudet varer til 31 oktober. http://www.ebgames.no/elite.asp Scroll ned og se på mini skrift underst i linken der. Forsåvidt, om det en gang var ment å vare til 1 oktober så kan det jo hende Ebgames finner på å flytte datoen igjen. Jeg antar jo at de på en eller annen måte regner med å tjene penger på dette. Sikkert pga en eller annen deal med MS, og siden det er MS sin feil at det ikke er nok konsoller tilgjengelig akkurat nå så kan vi jo krysse fingrene for at tilbudet blir utvidet. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Når jeg var der og spurte før jeg fikk min konsoll, fikk jeg beskjed om at tilbudet gjelder for alle som reserverer innen 31 Oktober. Det var her hos EB Games i Drammen, men vet ikke hvordan andre butikker tolker det. Jeg ventet forøvrig i 4 uker, og fikk av partiet som kom 24/25 September. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Protac Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Når jeg var der og spurte før jeg fikk min konsoll, fikk jeg beskjed om at tilbudet gjelder for alle som reserverer innen 31 Oktober. Det var her hos EB Games i Drammen, men vet ikke hvordan andre butikker tolker det. Jeg ventet forøvrig i 4 uker, og fikk av partiet som kom 24/25 September. ~ Mortis360 9640747[/snapback] Samme gjelder i Tønsberg, spurte før jeg satte meg på venteliste. Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Aha. Da skal jeg ringe tilbake til butikken (Aker Brygge) og høre hva de har å si til det. Lenke til kommentar
Walker1976 Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Som jeg skrev så er det mulig jeg husket feil, og det har jeg tydeligvis gjort... Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Når jeg skrev meg på for 4 uker siden på Strømmen, så sa de at de kunne ikke love at jeg fikk noen maskin. Får da pengene tilbake, noe som er kjipt. De må da regne med at flere en 20 stykker kommer for å betnytte seg av et slikt tilbud. Vet ikke hva de gjør, om de gir tilbake pengene etter 31. oktober, men det ville i såfall vært kjipt. Hvis ikke de kan bryte avtalen, så kommer de vel ikke til å selge en Xbox Elite til fullpris før til sommeren neste år. :!: Endret 5. oktober 2007 av C-Style Lenke til kommentar
Walker1976 Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Så lenge de får inn maskiner i fremtiden, så må det jo være opp til hver enkelt om de vil stå på liste og vente?! Det er jo ikke bare å si opp en avtale. Uten at jeg har noen paragrafer foran meg så er jeg veldig sikker på at vi står sterkt her... Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Når jeg skrev meg på for 4 uker siden på Strømmen, så sa de at de kunne ikke love at jeg fikk noen maskin. Får da pengene tilbake, noe som er kjipt. De må da regne med at flere en 20 stykker kommer for å betnytte seg av et slikt tilbud. Vet ikke hva de gjør, om de gir tilbake pengene etter 31. oktober, men det ville i såfall vært kjipt. Hvis ikke de kan bryte avtalen, så kommer de vel ikke til å selge en Xbox Elite til fullpris før til sommeren neste år. :!: 9642183[/snapback] De fleste butikkene oppererer med tilbudet for alle som har bestilt i tilbudsperioden, det er bekreftet av flere butikker at de gjør det på den måten. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 om disse opplysningene som står i denne tråden stemmer, at de nå vurderer å nekte flere å skrive seg på venteliste - og ikke kan levere mer enn 200 konsoller før jul når 1700 står på lista, begynner det faktisk å lukte TV2 Hjelper deg og forbrukerråd-saker av dette... Selv om MS selvsagt har skyld i dette, er det uproft og tvilsomt av EB å gå ut med et slikt tidsbestemt tilbud om de ikke klarer å levere varene. Lenke til kommentar
pappagutt Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg snakket med EB Games på Liertoppen i dag, og de hadde ca 20 på venteliste. Kunne gjerne sette meg på liste der, men da måtte jeg allerede nå (!!!) levere inn 5 spill til dem.. Andre som har samme beskjed? Hun mente dette gjaldt alle butikker i kjeden.. Lenke til kommentar
arcatus Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Det er bare tull, man må levere fem spill når man får konsollen. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg snakket med EB Games på Liertoppen i dag, og de hadde ca 20 på venteliste. Kunne gjerne sette meg på liste der, men da måtte jeg allerede nå (!) levere inn 5 spill til dem.. Andre som har samme beskjed? Hun mente dette gjaldt alle butikker i kjeden.. 9645200[/snapback] Jeg står som nr. 3 på ventelisten hos EB på Liertoppen og jeg har ikke levert inn noen spill. Kun betalt 99kr i despositum Lenke til kommentar
Protac Skrevet 5. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg måtte ut med 300kr i depositum, men samme for meg så lenge jeg får 201kr tilbake. Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2007 JEg måtte også ut med 300 i depositum. Hadde ikke gitt fra meg noen spill hvertfall. Skulle de da liksom ha solgt de før jeg hadde fått konsollen da eller. LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå