Gå til innhold

Kommentartråd Northdale Koffert PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, helt riktig Goscinny :) Det föles dessverre litt slik, hadde vert artigere med vanlige pc komponenter, men har ikke det.

Og siden den bärbare gikk fra hverandre passa det med nytt kabinett. Har nå kjöpt stoff så jeg skal trekke den om litt. Jobber mer i morgen og legger opp flere bilder.

Lenke til kommentar

lovet bilder i dag men dessverre klikka compact flash leseren. Skal på jobb nå snart, så broren min får laste de opp på servern så jeg får de via nettet.

Har foresten begynt å legge på stoff på topp-plata.

edit: SKulle noen lure, så har jeg ikke gitt opp. Er bare masse annet å gjøre.

edit2: Ville bare legge til at prosjektet ikke er dødt. Bare litt tunvindt da jeg ikke kan jobbe hjemme med det. Har startet på nytt med stoffet fordi det blei ikke bra nok.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
Av ren interesse: Hvordan fikset du det med strøminntaket? Har en gammel PC selv som plutselig ikke vil starte. Batteriet så og si gåent, men det har fungert bra med strømkabel tidligere.

Goscinny ;)

9630651[/snapback]

Feilen var en dårlig kontakt i powerbryteren som måtte loddes.

Og Lakrits, maskinen er allerede operativ. Er bare pynten som gjenstår. (Var egentlig redd for at det ikke skulle funke, da det blei en del bending og pressing får å få trøkkt den nedi kofferten)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...