archanios Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Ja her blir det etterkvart putta ut bilder frå oktoberfest med fast brennvidde. Er jo spennande å få brukt den faste litt meir aktivt, og gjerne til litt meir varierte ting. Edit: Ser at eg ikkje har kapasitet til å legge ut bilder kvar dag på grunn av skule, men skal gjere så godt som mulig. Så dagens "blinkskudd" og bildet som får starte ballet: 2.okt Litt lost for tittel. 5.okt 6.okt 8.okt Endret 8. oktober 2007 av archanios Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har før hørt snakk om "L-komposisjon".. det må vel dette være da? Syns det at den delen av bildet der gardinene er med fremstår som litt vanskelig å se på. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Ja muligens enig i det. Dette bildet har eg ikkje gjort anna med enn å konvertere fra raw og legge på litt skarpheit. Så det er mykje å hente i mellom anna fargar og sånn, kunne nok muligens gjort det enda meir spennande, kanskje også i s/h.. Takk for kommentaren.. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Veldig uproduktiv dag fotomessig. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 8. oktober. Dersom du ser etter bildet, så ligg det i første posten. Tur ute etter forelesning. Skule og endel oppgaver fører til litt mindre tid til rådigheit, men tok meg ein liten tur på Nordnes, og kom over denne delvis haustlige gangvegen. Litt synd med fortyrrande element som bilar og skilt og sånn men. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 11. oktober Ikkje så veldig spennande kanskje. Har trekt litt i fargane i ps. Eigentlig eit bilde med ganske varme fargar som viser Puddefjordsbrua og litt av Bergen i ganske sørgelig haustvær. Lagt til kjøligare fargar i Raw-konverteringa. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Høst i Bergen - det er slik jeg husker det fra året mitt på Håkonsvern (og andre høster jeg har vært en tur over). Det eneste jeg kunne tenkt meg var at du hadde kuttet vekk litt av himmelen. Tom Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Ja det kunne eg nok gjort ja, men har valgt å ikkje croppe bilda til no, så eg lar det vere så lenge.. Haust på Haakonsvern kan vere ganske vått til tider. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 flott bilde av puddefjordsbroen, visste ikke at den kunne være så fin. Flotte farger. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Takk for det, veldig hyggelig. Trur faktisk eg kunne fått det hakket bedre uten regnet. Det blir ikkje like skarpt som det kunne blitt, og fargane blir litt "slappe" Edit: post 200. Endret 11. oktober 2007 av archanios Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Bra bilde. Kjølig. Fikk kanskje mer januar følelse enn oktober. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Ja om poenget ikkje var at det skulle sjå ut som januar, så skulle det sjå kaldt ut, så om eg har lykkas med det, så er det jo bra.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ja her blir det etterkvart putta ut bilder frå oktoberfest med fast brennvidde. Er jo spennande å få brukt den faste litt meir aktivt, og gjerne til litt meir varierte ting. Edit: Ser at eg ikkje har kapasitet til å legge ut bilder kvar dag på grunn av skule, men skal gjere så godt som mulig. Så dagens "blinkskudd" og bildet som får starte ballet: Der du har fire bilder, disse var kjempefine (minus guitaren)...flott stemning, fine farger, og oktoberpreg. RandiA Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Takk for det Randi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå