EspenE Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Så i farten ingen andre som hadde valgt dette objektivet. Forøvrig ikke noe vanskelig valg. Det har fått et meget stort bruksområde utover det som var intensjonen da det ble kjøpt. Fokuspunktet er teksten på sigaretten og ikke filteret på den i midten. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Dag to. Golf! Skiltet er i og for seg selvforklarende. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 He, he. Jo det er det nok. Ser ikke ut som du er så trygg på riktig side av skiltet heller.. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hehe! Veldig morsomme bilder Er i grunnen glad jeg verken røyker eller spiller golf. Fikk i alle fall enda mindre lyst til å begynne med førstnevnte etter det bildet der... Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Dag 6 (hvilket dessverre betyr at foregående dager glapp) En liten tur til Bærums Verk i morgentimene i dag Endret 6. oktober 2007 av EspenE Lenke til kommentar
magneska Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Tror det hadde fungert bedre hvis masken ikke hadde dekket deler av ansiktet bak. Evt, at den dekket mer enn den gjør nå? Endret 7. oktober 2007 av magneska Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Dag 10 Prøver å henge med selv om intensjonen er høyere enn evnen. Sitter og leker meg med en Lumiquest bouncer og junior er ufrivillig forsøkskanin. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Behagelig lys. Jeg skulle ønske meg et litt mindre tight crop; men det er meg... Tom Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Rommet er ikke større enn at det måtte bli som det ble. Med 70 mm må man rygge litt :-) Fint at du synes lyset er behagelig. Det er det jeg håper Lumiquesten kan bidra til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå