bObleJet Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Klarte ikke å lå være. Så jeg slenger meg med. Anser meg selv for å være helt uten evner og talent som fotograf, og er mest med for å stryrke egoet til dere andre. Månedens oppsett: Nikon D70s med 50 1.4. Det vil ikke bli foretatt cropping av bildet, all komponering finner sted i søkeren. Den eneste form for redigering vil være farger, oppskarping etc i ps. 1. oktober 2. oktober 3. oktober 4. oktober 5. oktober 6. oktober 7. oktober 8. oktober 9. oktober 10. oktober 11. oktober 12. oktober 13. oktober 15. oktober 16. oktober 17. oktober 18. oktober 19. oktober 23. oktober 24.oktober 25. oktober 26. oktober 28.oktober 29.oktober 30. oktober 31. oktober Endret 31. oktober 2007 av bObleJet Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) mitt første bidrag. liten tur i nabolaget, og plutselig...Deliverance, Bergen. beklager at det er ikke exif i bildet, oppdaget nettopp at ved å lagre for web i cs3 så forsvinner all informasjon. lover å lagre annerledes i morgen. Endret 1. oktober 2007 av bObleJet Lenke til kommentar
kimare Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 mitt første bidrag. liten tur i nabolaget, og plutselig...Deliverance, Bergen. 9611339[/snapback] Herlig da er vi gang med det første bidraget. Flott bilde. Selv var jeg ute i pausen og tok tre bilder. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Klarte ikke å lå være. Så jeg slenger meg med. Anser meg selv for å være helt uten evner og talent som fotograf, og er mest med for å stryrke egoet til dere andre. Månedens oppsett: Nikon D70s med 50 1.4. 9610637[/snapback] Det er litt lite. Hva med å kjøre det opp i 800 piksler i høyden? Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Klarte ikke å lå være. Så jeg slenger meg med. Anser meg selv for å være helt uten evner og talent som fotograf, og er mest med for å stryrke egoet til dere andre. Månedens oppsett: Nikon D70s med 50 1.4. 9610637[/snapback] Det er litt lite. Hva med å kjøre det opp i 800 piksler i høyden? 9611583[/snapback] bare klikk på bildet, og så må du maksimere vinduet (fullskjerm) da vil bildet bli vist i 800 x 5xx. John Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 her er dagens opplasting, burde ha rettet det opp i ps, men har valgt å ta meg av all komponering i søkeren, og bare ta fargejusteringer på PC-en. (denne gangen skal der være exif ) Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 det var stilig dette siste. Hva er det? Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) det var stilig dette siste. Hva er det? 9621663[/snapback] det er taket på den lokale baskethallen. Endret 3. oktober 2007 av bObleJet Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Blinkskudd! Liker komposisjonen, og himmelen er jo så blå så blå med de helt riktige skyene rett over. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) En liten gutt som er mer enn bare litt lei av at pappa bare tar bilder hele tiden... Månedens oppsett: Nikon D70s med 50 1.4. der vil ikke bli foretatt cropping av bildet, all komponering finner sted i søkeren. eneste redigering vil være farger etc i ps. Endret 3. oktober 2007 av bObleJet Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 her er dagens opplasting, burde ha rettet det opp i ps, men har valgt å ta meg av all komponering i søkeren, og bare ta fargejusteringer på PC-en. (denne gangen skal der være exif ) 9621639[/snapback] Kult, ren, fine linjer, jepp bra! Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 En liten gutt som er mer enn bare litt lei av at pappa bare tar bilder hele tiden... 9628934[/snapback] Ville ha croppet litt, eller gått littegrann nærmere, kanskje boostet kontrasten litt. Ellers fint Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 et bilde fra demensavdelingen hvor jeg jobber. for de fleste av våre beboere er fremdeles Olav kongen av norge... og alle bilder er enten skrudd fast eller henger høyt oppe på veggen... Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 et bilde fra demensavdelingen hvor jeg jobber. for de fleste av våre beboere er fremdeles Olav kongen av norge... og alle bilder er enten skrudd fast eller henger høyt oppe på veggen... 9636829[/snapback] Veldig bra! Jeg synes det er lett å se at du har et godt blikk og en tanke med alle bildene hittil. Det er historier her og bildene setter tankene i sving. Svært godt jobba så langt! Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 har tilbrakt 3 dager på hytten i bergsdalen på grensen mellom vaksdal og voss kommune. har fått bekreftet overfor meg selv at rent fotografisk er ikke naturen og jeg helt på bølgelengde, det bare helt enkelt funker ikke. 5. oktober i ensom majestet 6. oktober i opplag for vinteren 7. oktober nå er høstjakta i gang... evt musejakt for gifte menn... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg syns bildet for 5. oktober var severdig - det hadde nok vært bedre med mer spennende farger i bakgrunnen, men sånt kan man jo ikke kontrollere. Lenke til kommentar
morva Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Likte bilde #5 veldig godt! Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Mange flotte bilder. Har ikke tid til å gå inn på hvert enkelt, men disse var til stor inspirasjon for meg! Bra!! Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 takker for flotte tilbakemeldinger. i dag har det vært dårlig med både tid og inspirasjon til å ta bilder, men har bestemt meg for å plage forumet med ett bilde per dag uansett dagsform. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå