Edvardd Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Synes dette var et spennede konsept så kan ikke la være å delta Jeg skal I denne posten legge ut bilder som kun er tatt med mitt Canon Eos 30 D med et påskrudd Canon EF 50mm f: 1.8 II, Ja de lille billige Har ikke brukt dette objektivet noe særlig da andre objektiver har blitt prioritert, så det skal bli spennede å utforske Hah. Edvard. Endret 1. oktober 2007 av ejd33p Lenke til kommentar
Edvardd Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) 9 Okt. Tok litt tid, men nå er jeg endelig igang. Mitt første bidrag er som jeg har valgt å kalle det, Byjenta Brukte høy iso, uten stativ eller blitz . Kansje litt i uklareste laget, men jeg likte stemninga. Edvard Endret 9. oktober 2007 av ejd33p Lenke til kommentar
Edvardd Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) 10. Okt Svart kvitt : Kattn på parkettn. Katten slapper av etter å blitt vaska grundig i stampen. Hadde vert ute i formiddag og skitna seg sikklig ut, aldri sett katten så skitten før.. Endret 10. oktober 2007 av ejd33p Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kattebildet ble veldig fint. Flott øyekontakt. Tom Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 10. OktSvart kvitt : Kattn på parkettn. Katten slapper av etter å blitt vaska grundig i stampen. Hadde vert ute i formiddag og skitna seg sikklig ut, aldri sett katten så skitten før.. Fin og fotogen katt. Flott vinkel. Lenke til kommentar
Edvardd Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 11.Okt Ikkje heilt fornøgd med biletet, men prøvde ein slags makro av ein kaktus vi har i stuggo. Kunne nokk vert mere stabilt og skarpere. Jess Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kaktusen er fin den. Har en slags halo rundt seg. Belyst bakfra? Men litt vel midtstilt?? Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Synes kaktusen var fin. Kunne vært hakket skarpere og kanskje litt tettere croppet? Lenke til kommentar
Edvardd Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) 12.Okt Glasfiskane i vindauge. Tatt i motlys med overeksonering, eg likar teksturen i fiskane redigert grunnet skrivefeil i tittel. Endret 13. oktober 2007 av ejd33p Lenke til kommentar
Edvardd Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 15. Okt Ny veke og eg byrjar med pianoet. Corpa litte grann og retta opp horisontalt. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det pianobildet var et særs bra bilde - geometrisk og stramt og fint! Katte-bildet var også fint belyst og med bra fokus. Likte også fargene i kaktusen! Lenke til kommentar
Sojourner2 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Vittig bilde. Ved førse øyekast så det ut som en IPOD! Det er selvsagt fargene og formatet som gjør det. Bevisst? Lenke til kommentar
Edvardd Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Vittig bilde. Ved førse øyekast så det ut som en IPOD! Det er selvsagt fargene og formatet som gjør det. Bevisst? Hah, Det hadde jeg ikke tengt på, men ble jo ganske likt når ramma kom på, serdeles artigt! Takker for alle komentarer Lenke til kommentar
Edvardd Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 3. og 6. oktober Laster opp litt bilder fra tidligere datoer da jeg har forstått reglemanget litt bedre. 3. Oktober Her er de losen som kommer for å assistere et skip. Behandlet RAW fil, med laver eksponering og høyere kontrast for å framheve det heller spennende lyset i bakgrunnen. Corpa og retta opp i Photoshop. 6. Oktober Og et makro av en Kukelur! Corpa litt tettere i Photoshop. I morgen stikker jeg på sjøen, så da blir resten av bildene mine fra oktober der i fra Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Glad du har skjønt reglene bedre (hva nå enn det måtte bety), for bildet fra 3. oktober var en skikkelig höydare! Flott! Endret 16. oktober 2007 av Anew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå