JuB Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hei, har en Windows 2003 server som jeg gjerne skulle ha spilt av divx/xvid på, men dette er ikke håp i havet om at jeg får til. Filmene spilles greit av i VLC-player. Har prøve følgende: - Ffdshow - Divx/xvid codec - Svære codecpakker osv - Oppgradert til WMP11, etter en liten guide fra itpro.no Feilmelding jeg får: Windows Media Player encountered a problem while playing the file. For additional assistance, click Web Help. Trykker hjelp, da får jeg opp noe om lydkort ikke er innstallert osv. Men jeg har satt i et lydkort som virker, jeg får spilt av lyd i VLC på filmer, spilt av mp3. filer i windows media player 11. Men divx/xvid i mediaplayer virker ikke.. Noen som har gode tips å komme med her? Lenke til kommentar
JuB Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Ingen flere tips? Tror jeg skal prøve å fjerne alle codecs igjen iom at jeg installert WMP11 etter jeg installerte codecene. Noen som kan si meg hvor jeg finner kun dvix/xvid/ace/dvd codec/ac3 til windows media player? Lenke til kommentar
JuB Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Bump! Gjelder en Dell PowerEdge 2600 server. Vurderer å krype til korset og installere XP nå, men finner "heldigvis" ikke drivere hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå