tacomodo Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Vintern er på vei og jeg tenkte bilen kunne ha godt av litt pleie. Er det noen som har erfaring med Konows bilpleie? http://www.konowsbilpleie.no/index.html Jeg ser "full pakke" som ser ut til å være inn- og utvendig vask m. polering, samt lakkrens koster 2000 eksl mva. Har noen formening om dette er bra eller dårlig pris? Lurer også på å ta lakkonservering siden bilen er ny og jeg gjerne vil beholde lakken som den er. Setter pris på alle innspill da dette er første vinter med første (ny) bil Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg ville vasket bilen selv utvendig og innvendig så sparer man mange kroner.. Det som er greit er å få en god polering før vinteren. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 2000kr er jo helt greit det. Mange tar jo 4000-5000kr for full pakke. (utvendig, innvendig, motor, plast, rens, polering og voks. Men husk at polering er som oftes bare polering for bilpleie-verksteder, og ikke lakkkorrigering. Etter min mening er det ikke verdt det. Lenke til kommentar
spitz Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Vurder heller Pitstop Bilpleie i Bærum. Koster noen kroner, men er definitivt verdt det, jeg trodde ikke det var sant da bilen kom tilbake fra dem. Lenke til kommentar
otis Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 På hvilken måte trodde du ikke at det var sant. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Han leverte inn en Lada og fikk en lamborgini tilbake! Så bra var behandlingen! Eg hadde ikke trodd det eg heller! Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 jeg har brukt konows bilpleie, jeg tok full innvendig rens, det ble bra, men det var fuktig under setene bak og i bagasjerommet så det måtte stå opent en varm sommerdag for at det skulle tørke Lenke til kommentar
IvoCaprino Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Dersom du vasker bilen selv og kjører den opp dit må bilen alikevel vaskes der pga sandpartikkler osv du har fått på vei opp dit... Det like viktig å se hvilke produkter de bruker som hvem det er. Gode bilpleiere får ikke bra resultat med Biltema produkter som med kasnkje Meguiars eller Menzerna osv.. TurtleWax = FYFY... Du kan jo evt ta det selv da.. hvordan bil er det du har? Lenke til kommentar
Chrisjs Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 En liten artikkel på amotor om konows: http://www.amotor.no/guide/vedlikehold/perfekt_polert/28606 Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg leverte omsider bilen hos Konows bilpleie i romjulen, og må si jeg er fornøyd med resultatet. Jeg tok en slags superpakke med utvendig vask, avfetting, polering, motorvask og innvendig vask. Kan godt være det var noe mer også, jeg husker ikke. Kostet 990 + moms. Ikke så verst. Skal jeg sette fingeren på noe så må det være at det var litt fuktig innvendig. Nå følte jeg ikke under setene som en over meg, men dashbord og sånt er faktisk *fremdeles* sånn halvfuktig, du ser glansen liksom. Det kan jo være dette er vaskemiddelet de bruker som skal være sånn, men jeg synes det ble litt mye kanskje. Uansett - anbefales! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 dashbord og sånt er faktisk *fremdeles* sånn halvfuktig, du ser glansen liksom. Det kan jo være dette er vaskemiddelet de bruker som skal være sånn, men jeg synes det ble litt mye kanskje. Det skal være sånn, slik at det ikke samler seg støv der med gang. Lenke til kommentar
underground Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 dashbord og sånt er faktisk *fremdeles* sånn halvfuktig, du ser glansen liksom. Det kan jo være dette er vaskemiddelet de bruker som skal være sånn, men jeg synes det ble litt mye kanskje. Det skal være sånn, slik at det ikke samler seg støv der med gang. Har prøvd biltemas interiør fornyer og den gjør dashbordet glatt og jævlig blankt. Syns dette var helt forferdelig når sola skinner inn vinduet ser man jo bare dashbordet. Brukte Meguiars interiørrens på den bilen jeg har nå og da blir det matt og fint som på en ny bil. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Et tips er å påføre med fuktig klut, da slipper du gjennskinn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå