Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Erfaring med Konows bilpleie?

tacomodo

Anbefalte innlegg

Vintern er på vei og jeg tenkte bilen kunne ha godt av litt pleie.

Er det noen som har erfaring med Konows bilpleie?

http://www.konowsbilpleie.no/index.html

Jeg ser "full pakke" som ser ut til å være inn- og utvendig vask m. polering, samt lakkrens koster 2000 eksl mva. Har noen formening om dette er bra eller dårlig pris?

Lurer også på å ta lakkonservering siden bilen er ny og jeg gjerne vil beholde lakken som den er.

Setter pris på alle innspill da dette er første vinter med første (ny) bil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Dersom du vasker bilen selv og kjører den opp dit må bilen alikevel vaskes der pga sandpartikkler osv du har fått på vei opp dit...

Det like viktig å se hvilke produkter de bruker som hvem det er. Gode bilpleiere får ikke bra resultat med Biltema produkter som med kasnkje Meguiars eller Menzerna osv.. TurtleWax = FYFY...

Du kan jo evt ta det selv da.. hvordan bil er det du har?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg leverte omsider bilen hos Konows bilpleie i romjulen, og må si jeg er fornøyd med resultatet.

Jeg tok en slags superpakke med utvendig vask, avfetting, polering, motorvask og innvendig vask. Kan godt være det var noe mer også, jeg husker ikke. Kostet 990 + moms. Ikke så verst.

Skal jeg sette fingeren på noe så må det være at det var litt fuktig innvendig. Nå følte jeg ikke under setene som en over meg, men dashbord og sånt er faktisk *fremdeles* sånn halvfuktig, du ser glansen liksom. Det kan jo være dette er vaskemiddelet de bruker som skal være sånn, men jeg synes det ble litt mye kanskje.

Uansett - anbefales!

Lenke til kommentar
dashbord og sånt er faktisk *fremdeles* sånn halvfuktig, du ser glansen liksom. Det kan jo være dette er vaskemiddelet de bruker som skal være sånn, men jeg synes det ble litt mye kanskje.

Det skal være sånn, slik at det ikke samler seg støv der med gang.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
dashbord og sånt er faktisk *fremdeles* sånn halvfuktig, du ser glansen liksom. Det kan jo være dette er vaskemiddelet de bruker som skal være sånn, men jeg synes det ble litt mye kanskje.

Det skal være sånn, slik at det ikke samler seg støv der med gang.

Har prøvd biltemas interiør fornyer og den gjør dashbordet glatt og jævlig blankt. Syns dette var helt forferdelig når sola skinner inn vinduet ser man jo bare dashbordet. Brukte Meguiars interiørrens på den bilen jeg har nå og da blir det matt og fint som på en ny bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...