Goscinny Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hei! Er disse diskene helt vanlige DVD+R DL-disker? Må bare være sikker, fordi jeg har kastet bort fem slike på feilbrenninger, og de er ikke veldig billige. Og hva betyr ""Advanced AZO 5 Pack"? Goscinny Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jepp, er vanlige Dual Layer/Double Layer plater fra Verbatim, dette. Jeg har selv brukt de, og de har fungert helt greit her. Ser at de brennes på 2,4X mens enkelte nyere brennes på 4X? Hva slags brenner og software bruker du? Jeg har brent mine med Alcohol 120% og Nero 7 uten problemer i alle fall. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Til nå har jeg bare brent hos en kamerat, men skal kjøpe meg NEC-brenner i morgen. Skal brenne med imgburn ... Goscinny Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hvis du kjøper retail versjon av brenner så er den som regel bundlet med en eller annen form for software, som f.eks. Nero. Nå har jeg ikke prøvd imgburn selv, dessverre. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Jeg har Nero også, men syns ikke alltid det er like bra - iallfall ikke til det jeg skal brenne nå. Det jeg skal brenne er ikke den enkleste sak å brenne, tror jeg. Men det kan vi nok ikke diskutere her ... ENDRET: Tenkte å kjøpe denne. Gosciny Endret 27. september 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
KAS Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Ingen grunn til å kjøpe NEC når du kan få kongen på haugen. Test av Samsung SH-S203B Billigere enn NEC er den også, faktisk. Selv har jeg brent de platene du refererer til med min BenQ DW1640 på 8x, med glimrende resultater. Hadde satt pris på om vi kunne fått greie på hvilken brenner kameraten din har (merke/modell), og om han evt har forsøkt å oppdatere firmware på den. Endret 27. september 2007 av KAS Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ingen grunn til å kjøpe NEC når du kan få kongen på haugen.Test av Samsung SH-S203B Billigere enn NEC er den også, faktisk. Selv har jeg brent de platene du refererer til med min BenQ DW1640 på 8x, med glimrende resultater. Hadde satt pris på om vi kunne fått greie på hvilken brenner kameraten din har (merke/modell), og om han evt har forsøkt å oppdatere firmware på den. 9588615[/snapback] Bare sånn for å dra det way off-topic: Hvordan er denne Samsungen vs. gode gamle BenQ DW1640? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Ingen grunn til å kjøpe NEC når du kan få kongen på haugen.Test av Samsung SH-S203B Billigere enn NEC er den også, faktisk. Selv har jeg brent de platene du refererer til med min BenQ DW1640 på 8x, med glimrende resultater. Hadde satt pris på om vi kunne fått greie på hvilken brenner kameraten din har (merke/modell), og om han evt har forsøkt å oppdatere firmware på den. 9588615[/snapback] Nå håper jeg du har peiling, for nå sitter jeg med en Samsung SH-S203B i hånden istedenfor en NEC. Bør jeg installere programmene som følger med? Det er vel bare Nero på det, ingen oppdatering/driver? Har tenkt å brenne med imgburn ... Goscinny Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Du har blitt lurt! Neida, bare tuller, jeg Trenger ingen drivere skulle jeg mene? Kan jo sjekke hjemmesidene til Samsung for å sjekke om du har siste firmware. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Hvordan sjekker jeg firmware? Hvilken versjon jeg har selv, og om det ikke er den siste; hvordan bytte? Goscinny Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Firmware finner du her. Mener å tro at det er lagt opp slik at programmet sjekker hvilke firmware du har før den evt. overskriver. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Nå var du for sein Oppgraderer allerede med programmet fra Samsung sine sider ... Håper virkelig jeg får det du vet til å eksistere nå, Wipeout! Goscinny Lenke til kommentar
KAS Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Fornøyd med brenneren så langt, Goscinny? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Nei! I dag kom den på tilbud på PSdata til 95 kroner mindre! Ellers virker den forsåvidt greit. Greit å slippe å bruke IDE. Men! Jeg prøvde å brenne denne filen som jeg har prøvd å brenne fem ganger tidligere, og det gikk i dass denne gangen også. Begynner å miste troa. Har fire forsøk igjen, da. Goscinny Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvilket brenneprogram brukte du da? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 imgburn med booktype: DVD-rom. Skal prøve Nero i kveld. Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå