Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg var en av mange heldige som fikk innpass på Halo 3 releasefesten i går, og tenkte jeg skulle dele noen bilder med folket her. Festen var full av folk som egentlig ikke hadde interesse av Halo 3, men snarere gratis alkohol Uansett, en trivlig aften og gøy å teste Halo 3 for første gang. Ta gjerne å post andre bilder relatert til lanseringen, det være seg nattåpent, Halo 3 LAN og andre Halo 3-relaterte events i denne tråden Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Halo 3: The beer! Thomas/klorin (lengst til høyre) banker Lilyjets og en kar fra skvadron 666 Thomas/klorin fortsetter å regjere i Halo 3, og er dead serious. Stilig ølkjøler, som går på samme prinsipp som å ha kaldt vann med isbiter i badekaret på hoteller. Halo 3 grafittipiecen som ble laget under releasepartyet. Work in progress. Mira Craig, Aylar, Microsoft-kar og Andreas Torkildsen spiller Halo 3, og Aylar klarte tydligvis å skyte noen. Undertegnede og Aylar: To tilfeldige jenter koser seg med Halo 3. Rune fra VG var selvfølgelig til stede. MadCon underholder de nå brisne festdeltagerne. Halo 3 piecen så og si ferdig. Lekkert. Custom faceplates til alle som var på festen, tror dog ikke alle gadd å ta med seg. De fleste var nok på festen for å bli sett, få drit (både Mira Craig og Aylar fikk vel en 360 hver) og gratis drikke Siste touch legges på Halo 3 grafittipiecen. Undertegnede og Karpe Diem som faktisk var der for å spille Halo - og de var ikke så dårlige som mange av de andre kjendisene Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ah, herlig da! Skulle gjerna hatt meg både faceplate og ei flaske pils med Halo 3 designet ihvertfall Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Skulle vært der selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) For en herlig emo* på bilde 2. Så ut som en artig happening EDIT: *I min forenkla verden er alle som bruker mascara (etter 80-tallet sluttet), emo eller gothere. Ja det stemmer nok ikke, men jeg er en enkel mann med enkle syn på ting. Hvis noen ble støtt så beklager jeg. Endret 26. september 2007 av Ravn Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 For en herlig emo på bilde 2. Så ut som en artig happening 9578384[/snapback] Emo? Om man slenger på litt maskara så er man emo? Han så i så fall mer ut som en gother enn en emo. Uansett, slikt skal man ikke diskutere her. Så bra ut det der. Litt mye oppstyr for et spill, men slik er det vel. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Såg artig ut det der. Flott at Microsoft (går ut frå at det var dei som står bak) tek seg bryet med å arrangere sånne festar i Noreg og. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 For en herlig emo på bilde 2. Så ut som en artig happening 9578384[/snapback] Emo? Om man slenger på litt maskara så er man emo? Han så i så fall mer ut som en gother enn en emo. 9578407[/snapback] Vil heller si emo enn goth. Maskara og skjerf. Kanskje homo? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Såg artig ut det der. Flott at Microsoft (går ut frå at det var dei som står bak) tek seg bryet med å arrangere sånne festar i Noreg og. 9578466[/snapback] Ja, var Microsoft som arrangerte festlighetene, men var eventselskapet Northface som stod for selve gjennomføringen. Vil nok anta at flertallet på festen hverken hadde gamertag eller Xbox, og det var langt lengre kø foran bardisken enn det var foran konsollene... Ah, herlig da! Skulle gjerna hatt meg både faceplate og ei flaske pils med Halo 3 designet ihvertfall 9578361[/snapback] Når vi gikk der fra, rundt tolv, så var det plenty med faceplates igjen og lokalet begynnte å tømmes etter at Madcon hadde holdt sin minikonsert (da gikk de fleste "kjendisene", og lokalet ble halvtomt) så det var mange/noen som tok med seg fler enn bare en faceplate. Det var vel en 120 faceplates totalt, og det var visstnok 300 folk på selve festen, men mange av disse stakk uten å bry seg stort om faceplates eller Halo 3 for den saks skyld Uansett, var gøy å være der inne og et ganske bra gjennomført arrangement av Microsoft. De var visstnok eneste i verden som gjorde dette med unike faceplates. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hørtes jo sykt fett ut da, trodde sånne greier bare var noe nerdeting men så jo bra ut. Hvor var det hen? Lenke til kommentar
neoman Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) hvor foregikk dette? så jævla kult ut Endret 26. september 2007 av neoman Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Tviler på at det var bare gå inn, ta seg en øl og kapre konsollen. Var vel invitasjoner tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Dette ble avholdt på Nasjonalmuseet, i samme bygg som var koblet opp mot "Kyss frosken!"-utstillingen som var i 2005. Og ja, det var invite only, selv om jeg tror man fint kunne valset rett inn. Vi ble ikke sjekket veldig nøye i alle fall ("Jeg synes jeg så navnet ditt, går sikkert greit. Velkommen inn!"), vi kom inn via at kompisen min har kontakter hos Microsoft og fikk billetter (dvs. satt på gjestelisten) via dem. Ettersom det var servering av øl, sprit og vin var det også streng 20-års grense på festlighetene. Endret 26. september 2007 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Skulle vært der og pwna kjendiser... Oh yeah Lenke til kommentar
Instict Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Dette såg morro ut. Takk for bilder. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Jeg skulle dit, men dessverre er jeg ikke 20. Surt as, var punch på gratis drikke sjæl. Halo veit jeg omtrent ikke hva handler om Endret 26. september 2007 av Kannath Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Så kult ut! Fikk noen invitasjoner her også, gjennom avisa jeg skriver for i blant, men er dessverre bare 17 år gammel så det ble ikke noe av. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Var ganske artig der, kan vell si at Microsoft Norge ikke er gjerrige når de skal release et så bra spill.. Beste var vell at Karpe var innom, de fikk en Xbox-360 og Halo 3 spillet, men han ante ikke hva han skulle gjøre med den, tror han kanskje solgte spillet til noen der ute jeg, litt usikker.. men men.. Var en ganske så kongelig aften kan man si, er vell en del folk som fikk med seg et Limitid Edition Case Cover til 360 Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 OIOI.. mange kjente der, blant annet bandet "karpe diem" aylar.. osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå