Gå til innhold

Legaliser Poker nå!

Burde poker legaliseres?  

298 stemmer

1. 1. Burde poker legaliseres?

• Ja [img]http://anecdote.eu/img/smiles/smileyYes.gif[/img]
      227
    • Nei [img]http://forums.snapstream.com/vb/images/smilies/smiley_aald.gif[/img]
      69

Anbefalte innlegg

Sitter her med en pizza og cola og venter på at en turnering skal starte på pokerstars.com.

Så tenker jeg: Hvorfor i all verden er det ikke lov å spille poker i Norge, når alle gjør det uansett. Tenk hvor kult det hadde vært med pokerhus i Norge. Damn!

Btw hvorfor går det ikke å sette opp poll på¨forumet? Det syns jeg er teit!

OVER

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at du ikke har lov til å spille poker for penger i norge, er fordi de mener det er for mye som basseres på flaks i spillet. Og kan derfor ikke regnes som "sport".

De fleste som har fulgt litt med, evt spiller selv, vet at du kommer deg ikke så langt kun på flaks. dessverre så ser ikke myndighetene dette, nå maser jo div folk om at nettpoker også skal forbys.

Per dags dato sier regelverket det sånn (om jeg ikke har lest feil), at du ikke har lov til å spille poker med ekte penger til premie, om pengene overskygger gleden med spillet. Tolkes gjerne at om du spiller for å vinne penger, og ikke for gleden av spillet, bryter du loven.

Selv mener jeg at 100 spenn per pers gjerne bare er med på å skape mer spenning.

Regner med at de fleste skjønner at jeg er en av de som stemte for. Selv om jeg skjønner at enkelte ikke klarer å styre seg, og sin egen økonomi, men så lenge man kan bruke tusenvis på lotto, v75 0sv, ser jeg ikke poenget med å forby poker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Ser at 9 av dere brøskalker har stemt NEI, kan dere komme med grunn det hadde vært flott. Dere kan ikke bare si NEi, hørt om ¨gi grunn?

9551600[/snapback]

Så langt jeg kan se, har ikke du gitt noen grunn til at du stemte ja heller.

Fei for egen dør er det vel noe som heter.

Lenke til kommentar
Ser at 9 av dere brøskalker har stemt NEI, kan dere komme med grunn det hadde vært flott. Dere kan ikke bare si NEi, hørt om ¨gi grunn?

9551600[/snapback]

Så langt jeg kan se, har ikke du gitt noen grunn til at du stemte ja heller.

Fei for egen dør er det vel noe som heter.

9551670[/snapback]

Det er ikke noe bra grunn til å banne det!

Lenke til kommentar
Burde heller forby Flaxlodd, tenk på alle som har spilt seg fra hus og hjem ...

Men, fra spøk til Halvor:

Poker er 90% dyktig og 10% flaks og kort, så hvorfor det ikke regnes som en sport vet jeg ikke. Burde blitt legalisert i hvert fall.

Sitter å koser meg med en turnering nå jeg.

9551719[/snapback]

Hvor spiller du a?

Prøver å finne ut hvor det er best Freerolls!

Lenke til kommentar

Spiller du online så er det bare å spille safe og rolig så vinner du i lengden uansett, du har ikke noe tidspress på deg, blindene øker ikke og ingen oppfatter tegn fra noen, så det er bare å fokusere på kortere dine, det motstanderene byr, det du byr og kortere de kan ha.

Flaksen har lite å si online, hvis du ikke gambler og kjører på hver eneste hånd, da har flaks enormt mye å si.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...