Dofty Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) A friend just opened 3 copies of Halo 3 Limited Edition and with all three copies both disc were loose inside of the package and scratched to death. This Limited Edition has a piss poor plastic nub and foam pad disc holding design that is a major flaw and the discs pop off with ease. Worse then the Prey Collectors Edition!! If mine is like this I will keep returning it until I get one that is perfect and I think this will be almost impossible. This is what you are going to see when you open your Halo 3 Limited Edition: Both Discs Loose and floating around inside. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=192476 Og jeg som bestilte Limited Edition. EDIT: 1000 innlegg! YAY! Endret 22. september 2007 av Dofty Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Og jeg som bestilte Limited Edition. 9550066[/snapback] Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Nedtur. Kondolerer for alle dere som har bestilt Limited-Edition som får oppleve dette. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jess...eg har bestilte denne utgaven og blir vel eid hardt, utelukkene pga. det er meg. Eg lar høre fra meg på Tirsdag folkens om dette er tilfellet. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Kjipt, hadde planer om å bestille LE men ble ikke noe av det, tror jeg skal prise meg glad for det no. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 hmm :/ jeg skal ihvertfall riste litt på koveret for å høre før jeg går bort til kassa på onsdag Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg bestilte også Limited Edition. Vi får håpe det holder, ellers blir det recall! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Legendary Edition is where it's at! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Dere må ikke tro på alt dere leser eller tar alt for god fisk. Alt vi veit så kansje denne karen fikk 3 kopier av et lass med Halo3 spillet som har fått seg en smell. Gått i gulvet, en lastebilsjafør som er litt ivrig på gassen. Behøver ikke og bety at 500.000 kopier er herpa. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 What he said! Tar i alle fall ikke sorgen på forskudd.. Nå har jeg gleda meg for lenge til at en liten detalj som det der skal få stoppe morroa (hvis ikke dvd-en er herpa, that is..) Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Løsningen er jo å vende litt på coveret i butikken før man betaler for det. Må nesten være tilbakestående for ikke å merke om en disc ligger løs inni. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 (endret) @ BanAnus: Det er flere folk som har fått en oppripet DVD. Bare les på forumet. Endret 22. september 2007 av Dofty Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Løsningen er jo å vende litt på coveret i butikken før man betaler for det. Må nesten være tilbakestående for ikke å merke om en disc ligger løs inni. 9550581[/snapback] Si det til Ola Postman og Lars Trailersjåfør Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Løsningen er jo å vende litt på coveret i butikken før man betaler for det. Må nesten være tilbakestående for ikke å merke om en disc ligger løs inni. 9550581[/snapback] Si det til Ola Postman og Lars Trailersjåfør 9550603[/snapback] Du sier noe der. Tenk på de stakkars foreldrene som gir barna en gave, så kommer julaften og gaven er skrapet opp så mye at konsollen deres nekter å starte spillet. Det må være stas. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Løsningen er jo å vende litt på coveret i butikken før man betaler for det. Må nesten være tilbakestående for ikke å merke om en disc ligger løs inni. 9550581[/snapback] Si det til Ola Postman og Lars Trailersjåfør 9550603[/snapback] Du sier noe der. Tenk på de stakkars foreldrene som gir barna en gave, så kommer julaften og gaven er skrapet opp så mye at konsollen deres nekter å starte spillet. Det må være stas. 9550617[/snapback] Dette er skammelig av de folka som laget coveret. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ja det høres jo helt sykt ut at de ikke har "testa" dette før de satte det i produksjon. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Ja det høres jo helt sykt ut at de ikke har "testa" dette før de satte det i produksjon. 9550654[/snapback] Alle Special Edition spill skulle ha hatt samme cover som Bioshock Collectors Edition! Det er faen meg det beste coveret jeg har noengang sett til et spill! Gå på http://www.steelbook.com/ for å se skikkelige covere. Endret 22. september 2007 av Dofty Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ja det høres jo helt sykt ut at de ikke har "testa" dette før de satte det i produksjon. 9550654[/snapback] Alle Special Edition spill skulle ha hatt samme cover som Bioshock Collectors Edition! Det er faen meg det beste coveret jeg har noengang sett til et spill! Gå på www.steelbook.com for å se skikkelige covere. 9550676[/snapback] Bortsett fra at de CE bioshock coverene må man voldta cden for å få den opp. Satt som juling. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Etter et par inn-og-ut med DVD-en så ble det drit bra! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 http://www.gamevideos.com/video/id/14985 Der ser man at når han åpner coveret, ser det ut til at Legendary har den samme festemekanismen.. Kan vel være fordi det ikke er noen som har fått tak i den enda ingen har klaget? *skummelt*! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå