Gå til innhold

Assassins Creed, årets skuffelse?

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

TGS 07:

http://media9.xboxyde.com/secdl/a21ed98bb0...07_assassin.wmv

(høgre-klikk, lagre mål som)

Tidlegare videoar av AC har vært særs imponerande - men i det siste har det dukka opp videoar og bilete som tyder på at AC ikkje vil levera god-sakene som har blitt lovd. Det eg spesielt siktar til i denne videoen er NPC AI - vaktane ser jo ut som om dei er mongolide. Synest dette lovar lite godt for eit spel eg har gleda meg lenge til.

Kva seier dykk?

edit:

alternativ nedlastings lenkje: http://www.gamersyde.com/leech_4609_en.html

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet ser utvilsomt bra ut, og lyseffektene ser ut til å være fantastiske.

Hva kampen angår så må vi ikke glemme en ting; det er filmet fra en demo-stand og vedkommende som spiller ser ut til å ha inntatt et par fleinsopp for mange.

Å kaste seg inn i et spill, som nok har en langt mindre bratt læringskurve om man tester det fra starten, er ikke alltid like lett, hvilket man godt ser på spillemåten til vedkommende (hvem kan klandre en stakkar på fleinsopp-rus?).

Er helt enig i at det ser lite lovende ut i forholdt til nevnte kamp-system, men jeg avventer helt klart til en habil gamer tester det og gir sin dom.

Videre ser det ut til at kameravinkelen kan skape visse problemer i diverse situasjoner, da den har en tendens til å "miste overblikket".

Avventende men forholdsvis positiv :)

Lenke til kommentar

Tror jeg heller skal ta å prøve spillet før jeg dømmer det etter videoer og previews. Konseptet ser ganske morsomt ut, og tanken på å klatre rundt omkring overalt virker interesangt. Var et morsomt konsept som superpurk i Pacific city, kan bli et morsomt konsept i middelalderen og.

Grafisk ser spillet imponerende og fint ut.

Om det blir en skuffelse eller ei får man se på. Jeg har storkost meg med middelmådige spill før som har fått dårlig snitt (Red Steel f.eks), men det har ikke ødelagt for en god spillopplevelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...