Gå til innhold

GNOME 2.20 har blitt lansert i dag


Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3124

I dag ble den siste versjonen av GNOME 2.20 sluppet, forbedringer er:

 

Et bedre grensesnitt, en ny filmanager, bedre strømstyring, utvidet krypteringsmuligheter, og en rekke oppdaterte applikasjoner.

 

post-3851-1190294661_thumb.jpg

 

post-44035-1190296811_thumb.png

 

post-44035-1190296848_thumb.png

 

 

Glede seg til den kommer på Ubuntu 7.10 ja.. :w00t:

 

[edit]

 

Fikset bildene i innlegget.

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124
Har hatt intrykket av at man ikke kunne endre skrifttype på skrivebordikoner i GNOME før, har dette endret seg?

9536445[/snapback]

 

 

Jeg har ikke prøvd 2.20, men ut ifra screenshotene så ser det slik ut at man har den muligheten ja. :)

Lenke til kommentar
Har hatt intrykket av at man ikke kunne endre skrifttype på skrivebordikoner i GNOME før, har dette endret seg?

9536445[/snapback]

Har alltid kunnet det.

 

 

Har kjørt 2.20 (egentlig 2.19.92) noen dager nå. Er godt fornød med denne utgivelsen, ikke mange store nyhetene men mye småting er polert på. Er spesielt fornøyd med oppdateringen av Gnome Icon Theme siden det er det jeg bruker til vanlig. Virker som resursbuken er som før. Composite Manager innebygd i Metacity ser ut til å fungere ok, hvis man synes Compiz blir for heftig. Nå blir også nøkkelringen automatisk låst opp ved innlogging, det er jo veldig bra for alle som bruker NetworkManager.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Har hatt intrykket av at man ikke kunne endre skrifttype på skrivebordikoner i GNOME før, har dette endret seg?

9536445[/snapback]

Har alltid kunnet det.

 

 

Har kjørt 2.20 (egentlig 2.19.92) noen dager nå. Er godt fornød med denne utgivelsen, ikke mange store nyhetene men mye småting er polert på. Er spesielt fornøyd med oppdateringen av Gnome Icon Theme siden det er det jeg bruker til vanlig. Virker som resursbuken er som før. Composite Manager innebygd i Metacity ser ut til å fungere ok, hvis man synes Compiz blir for heftig. Nå blir også nøkkelringen automatisk låst opp ved innlogging, det er jo veldig bra for alle som bruker NetworkManager.

9536655[/snapback]

 

Kan du poste ett bilde av ditt skrivebord, eller kjører du et standard kjedelig skrivebord? ;)

Lenke til kommentar
For dere som har lyst til å prøve ut GNOME 2.20 med engang kan laste ned Linux distroen Foresight Linux da denne bruker nå GNOME 2.20  :thumbup:

9535691[/snapback]

Jeg lastet ned live cden og forsøkte, men den stoppet med feilmeldingen kernel panic... Så forsøkte jeg å installere dvd versjonen i virtualbox, men fikk samme feilmelding... :hrm:

 

Uansett, her kan dere se nyheter i gnome med en rekke skjermbilder(ser veldig bra ut); http://www.gnome.org/start/2.20/notes/en/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...