Gå til innhold

Den svarte emo-tråden!


Martinma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi det er ekstremt langt fra min personlige smak. Jeg er mer for en mer casual look. Akkurat som at jeg synes bling og 50-Fifty capser ser helt latterlig ut på "keegs".

Det bare er en hm.. latterlig klessmak/stil for meg. Og emo er vel mer enn bare klær. Går vel på musikk også. Ser på det som sutrete pyse mentalitet.

Lenke til kommentar

Hvis du leser posten en gang til så handler det ikke om at det er pinglete å skille seg ut. Går mer på at det bare ikke ser bra ut at all.

Ser jo litt av mentaliteten som går - man er alltid et offer osv.

 

Den her er vel et humoristisk utseende om hvordan emoer blir oppfattet: http://www.youtube.com/watch?v=gmdOsIWdlsY

Passer ganske bra med mine erfaringer/observasjoner av emoer.

Lenke til kommentar
det der var ikke moro. vi har det tungt, og det er synd på os. skamm dere alle dere som henger ut emoer. mange av oss har det faktisk så vanskelig at vi tyr til å kutte oss.

9524078[/snapback]

 

Tuller du?

 

Det der var ikke morro
JO DET VAR DET!

 

Vi har det tung, og det er synd på oss
Det er det ikke. Lær å leve slik som folk har gjort i titusenvis av år.

 

Mange av oss har det faktisk så vanskelig at vi tyr til å kutte oss
www.call-a-shrink.com
Lenke til kommentar

Da foreslår jeg at du setter din verden og levemåte i perspektiv. Hvis du er så fuckd up at du føler at du må kutte deg, så oppsøk hjelp. Hvis du kjenner noen så få de til å oppsøke hjelp! Tror du virkelig det kommer noe konstruktivt ut av å sitte å sutre og vise frem arr? (de gjør det på visse internett forum)

Og etter det jeg har skjønt er at folk som har VIRKELIGE problemer skjuler arrene, og ikke flasher de som 14izz emoene som sitter å pirker seg på armene.

Lenke til kommentar

Selvskutting ja. Driver man med det så er man en skikkelig emo som trenger enda mer synpati? nei. De som er virklelig sekvskadere har ingen grunn til å vise oss frem. *uuh se på meg, jeg har arr pga jeg er trist...* Like patetisk å se små folk som sitter på benker og viser frem arr samtidig som det lyser 100% rem emo av dem.

Nei. emo-folk har jeg ikke noe til overs med.

Greit det, jeg kjenner noen med den type kles-stil. Passer til noen. Så lenge man holder seg til klesmoten bare. Men hold dere til klærne bare! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...