Gå til innhold

Rusbrus party - tips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:O Dropp konkuransen før det går galt. Virker ikke at du/dere er langt fra gamle nok til å drikke engang. Ta et par pils og bli fulle individuelt.

Og siden jeg ser at omgangskretsen din er emo i andre tråden så er det vel greit at de ikke blir altfor drita å overragere på det ulevelige livet i Norge..

Lenke til kommentar

His point exactly. Dere er ikke gamle nok. (hint 18årsgrense på kjøp av alkoholholdige drikker?). At du har fått tak i "Karsjk" før er ikke det samme som at du er gammel nok til å drikke.

Dessuten, å drikke bare for å bli full er så utrolig "fjortiss" at det er synd. Og om du har den holdningen så er du ihvertfall ikke gammel nok!

edit: joda, min oppfatning fører nok til at ganske mange som ER av lovlig alder for kjøp og inntak av alkohol ikke heller er modne nok ifølge min oppfatning, men hey, sånn er folk :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Dessuten, å drikke bare for å bli full er så utrolig "fjortiss" at det er synd. Og om du har den holdningen så er du ihvertfall ikke gammel nok!

9524405[/snapback]

Vel, det kan vel bli mange meninger om den uttalelsen der. Uansett, jeg tror kanskje du burde tenke igjennom litt her før du begynner på dette party prosjektet ditt. Et lokalt rusbrus party arrangert av en 17 år gammel jente/gutt? høres ikke akkurat ut som et vinner prosjekt.

Synes du burde droppe planene dine.. Har du forøvrig lite å gjøre så finnes det vel en drikkeleker tråd ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...