Monkey Spr@yer Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Heisann Jeg er på jakt etter at min 8/9 år gamle HP Deskjet 815C tok kvelden i går. Mine krav: Pris: Mindre enn 1500kr, kan gå litt høyere Farge: Nei, skal kun skrive ut i gråtoner Laser/Blekk: Har ikke peiling, derfor spør jeg her Multifunksjon: Nei Trådløs/Nettverksmuligheter: Nei Fysisk størrelse: Helst litt liten. Pris pr utskrift: Veldig lav Hastighet pr utskrift: Ikke relevant. Det viktigste er at printeren er økonomisk i drift, dvs at den ikke suger blekk/ bruker opp tonere. Endret 18. september 2007 av Monkey Spr@yer Lenke til kommentar
radiated Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Laser. Det finns mange billige til rundt 1000-lappen som skriver rundt 2000 sider per toner. Blekk er usaklig dyrt. Lenke til kommentar
luckylight Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Sjekk denne tråden. Her bør du finne en skriver som passer deg Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Takker for alle svar. Ser ut som om det blir en laserprinter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå