Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å kjøre brannbil


MRN

Anbefalte innlegg

Å ha sex når dama har mensen, hvorfor er dette så ille og tabubelagt? Har det faktisk noe å si fra eller til, eller bruker jenter det som en unnskyldning for å ha en uke fri?

 

Sånn gikk det når jeg mista jomfrudommen min i helga. Jeg ble 26 år, 8 måneder gammel. Måtte bare si det.

 

Jeg unngikk å slikke henne, for å si det sånn. Skal innrømme at jeg prøvde, og det var jernsmak, så jeg skygga unna.

 

Når jeg tenker meg litt hardt om, så står det vel et sted i Bibelen at man ikke skal? Kan tenke meg grunner til det, akkurat som med onani.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blod blanna med slim og og andre bakteroligiske substanser er ikkje akkurat det ein har lyst til å slikke i seg.

Det kjem jo heilt ann på mengda blod som kjem ut, men generelt sett blir det mykje søl og griseri av å kjøre "brannbil".

 

I tillegg er ein god del jenter plaga med smerter rett før og under perioden, dermed er nok ikkje sex det første dei har lyst på.

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Og gratulerer så meget med å miste jomfrudommen din. Håper det gikk bra ellers?

9517510[/snapback]

Vel, hun fikk to orgasmer og jeg fikk ingen. Kondom og alkohol ødela for min del, tror jeg. Lenge holdt på vi også, og det tror jeg IKKE er normalt.

 

- "Vi må ta en pause, jeg må på do"

- "Jeg også"

 

Hadde bare den forutsetning at det skulle gå for meg på 10 sekunder...

Lenke til kommentar
Jeg føler meg bare ekkel, og da vil man liksom ikke bli tafset på.  ;)

9517592[/snapback]

Du er inne på noe der, men jeg har opplevd jenter som faktisk satte pris på det. For hun følte seg ekkel. Ingen tvil om det, men når jeg likevel viste at jeg syntes hun var like deilig så følte hun seg mindre ekkel...

Lenke til kommentar

Mensen er noe merkelig som jeg helst ikke vil snakke om. Å ha sex med noen som har mensen... Det blir i hvert fall for drøyt. Virker helt forjævlig ekkelt. Tror ikke jeg hadde klart det en gang. Nekter å tro at generalen hadde klart å stå oppreist under noe slikt.

 

(Ikke at jeg bryr meg om andre folk gjør det, kjør på dere. Det er bare helt uaktuelt for meg).

Lenke til kommentar
Blod blanna med slim og og andre bakteroligiske substanser er ikkje akkurat det ein har lyst til å slikke i seg.

Det kjem jo heilt ann på mengda blod som kjem ut, men generelt sett blir det mykje søl og griseri av å kjøre "brannbil".

 

I tillegg er ein god del jenter plaga med smerter rett før og under perioden, dermed er nok ikkje sex det første dei har lyst på.

9517462[/snapback]

Er nokk litt grisete og ha sex når det er som vert ja ;)

 

 

Trådsetter, la dama bestemme!

Vill hun ikke så vill hun ikke når hun har mensen..

 

 

Kan jo være praktiske årsaker også :D

Lenke til kommentar

Hm, har aldri prøvd å ha sex når jeg har hatt mensen. Men jeg kan ihvertfall ytre følgende:

 

Jeg føler meg kanskje ekkel en-to av dagene. Dvs dagen før jeg får mensen, og første dagen. Da har jeg vondt i ryggen og sånt.

Men så.......oh my god....jeg har aldri så lyst på sex som når jeg har mensen. Har omtrent dratt meg i håret og vrengt meg selv i irritasjon over at det er uka akkurat når jeg har sååå lyst.

Merkelig. Folk er forskjellige.

 

Men å ha sex når jeg har mensen? Neitakk. Og bli slikket!?!?! Oh no! Det skjer ikke.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke ha sex de første dagene fordi alt er bare vondt og ekkelt og det kommer en del blod. Men etter det er det fritt frem. Men vi foretrekker kondom akkurat de dagene for å gjøre det litt enklere for oss selv! :)

Men å bli slikket og sånt, nei usj æsj!

 

og TS, ikke alle blør mindre eller har mindre smerter ved å gå på p-piller, men mange jenter er heldige og reagerer positivt på p-piller når det kommer til disse tingene. Jeg er da en person som ikke er så heldig. Jeg har vondt uansett jeg!

Lenke til kommentar
Blod blanna med slim og og andre bakteroligiske substanser er ikkje akkurat det ein har lyst til å slikke i seg.

Det kjem jo heilt ann på mengda blod som kjem ut, men generelt sett blir det mykje søl og griseri av å kjøre "brannbil".

 

I tillegg er ein god del jenter plaga med smerter rett før og under perioden, dermed er nok ikkje sex det første dei har lyst på.

9517462[/snapback]

 

Kvinnenes vagina inneholder mye mindre bakterier enn f.eks en munn, men skjønner hvor du vil hen ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...