Gå til innhold

NTNU-/Diskusjon.no-treff i Trondheim


Zethyr

Anbefalte innlegg

Etter litt grubling i NTNU-tråden har vi kommet frem til at det hadde vært artig med et lite forumtreff i nær fremtid. Festlighetene begynner hos Skilpadde:

 

Tredje etasje(bruk trappen på utsiden av bygget) i samme bygget som Bare Blåbær, altså rett ved siden av Solsiden (kjøpesenteret). Ringeklokken til stuen er ødelagt, så ring på hos Marit (jeg heter Charlotte, men har ikke forandret den ennå)

 

Dette skjer den 6. oktober, sånn ca kl 20:00.

 

Reglene:

Aldersgrense: 18 år. Det er flere grunner til at vi satte denne. Det gjelder både fordi vi ønsker å samle folk på omtrent samme mentale alder, pluss at det en del av oss kommer til å kose oss med gode drikkevarer.

Kardemommebyloven: «Du skal ikke plage andre, du skal være grei og snill, men for øvrig kan du gjøre som du vil»

 

Hva vi trenger:

Frivillige verter: Vi må ha et sted å ha det festlig før vi møtes ute på byen, for de som ønsker det (forhåpentlig flest mulig !). Jeg har dessverre ikke plass.

En dato: Denne kommer til å bli satt ganske snart, men foreløpig er vi interesserte i å se litt argumenter for og imot de forskjellige datoene.

Update: Datoen er satt: 6 oktober

 

Update: De som har meldt sin interesse foreløpig, er følgende:

  1. Glint
  2. Hanne
  3. LarsP
  4. Flodhest
  5. Zethyr
  6. ymnaren
  7. smoothie
  8. Rampage
  9. Lanka
  10. JeffK
  11. skilpadde
  12. Zlatzman
  13. Dynejonas
  14. unge thendrup
  15. ATi-Radeon
  16. TwinMOS
  17. Loerand
  18. Knut Erik
  19. cun
  20. DrKarlsen
  21. sim
  22. cecolon
  23. wh1te
  24. Dagon
  25. Lungemannen
  26. blackops
  27. JayHem
  28. egeulf

Denne posten kommer til å bli redigert fortløpende etter hvert som det kommer ny info.

Endret av cun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Førstkommende helg, eller første helg i oktober passer for meg. Kan også på onsdager og torsdager, og til nøds tirsdager (digg med få nattforelesninger). Helgen 28. - 30. september er jeg opptatt.

 

Dersom det blir en helg kan jeg høyst sannsynligvis være vert for vors her, bor på Moholt studentby. Er dog liten plass å være på (stort sett bare kjøkkenet), så det er ikke plass til mer enn 8-10 stk.

 

redigert: Senere i oktober kan også passe forsåvidt, men det ville vært greit å få gjort det før Uka starter.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Førstkommende helg, eller første helg i oktober passer for meg. Helgen 28. - 30. september er jeg opptatt.

9515901[/snapback]

Jeg er også opptatt 27-30. Ellers tror jeg neppe vi rekker å få i stand noe til førstkommende helg, dessverre. Det kan hende jeg tar feil, så skrik ut de som gjerne vil ha et treff nå allerede på fredag/lørdag denne uka.

 

redigert: Senere i oktober kan også passe forsåvidt, men det ville vært greit å få gjort det før Uka starter.

9515901[/snapback]

UKA starter vel 4. oktober, før første helg i oktober? Ellers bør det gå fint å legge det til UKA, med mindre det er på en stor konsertdag eller liknende. Vi får se hva folk har innvendinger mot :)
Lenke til kommentar

Er opptatt de neste helgene i september nå, og skal feire bursdag med noen venner første helga i oktober, også er det innflyttningsfest her på kollektivet helga ettterpå. Hvis det blir en av de første helgene i oktober, så skal jeg i alle fall få dratt innom hvor enn alle drar og hilse på folk :)

 

Edit:

 

Tar mer enn gjerne en fest midt i uka, bare det ikke er på en torsdag.

Endret av smoothie
Lenke til kommentar
Party med chicks?

9516577[/snapback]

Viss du er redd chicks kan jeg sikkert blir hjemme:-P

9516606[/snapback]

Neida, du kan komme til meg, sammen med de andre. Så kan gløsingene manne seg opp med pils i sine baser inntil vi alle møtes ute på byen ;)

 

Mormors og den allerede nevnte Gode Naboen er flotte alternativer til startsteder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...