paix Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Er det noen som vet om det går an å bruke ps3 fra usa her i norge?? har hørt noe om at det ikke går.. noe med tilkoblingene.. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det går! Min er kjøpt i USA og den fungerer like bra som en kjøpt i EU. Eneste som er å vite er at Spill til Ps3 er sonefrie. Alt annet er delt opp i soner... Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Alle spill fra alle land funker, eneste som skiller seg ut er at Japanske PS3 viser grøndt blod istedet for rødt (dette gjelder uansett hvor spillet er kjøpt). MEN: DVD spilleren er ikke sone fri, så du får amerikansk sone på den (du kan seff skifte 3 ganger før den låser seg.) Du får ikke 5 års reklamasjons rett på den da den er kjøpt utenfor Norges grenser. Litt for og mot info :-) Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 MEN: DVD spilleren er ikke sone fri, så du får amerikansk sone på den (du kan seff skifte 3 ganger før den låser seg.) Det kan du så absolutt ikke..... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ikke sånn for å ta tråden din paix, men har du noen som helst garanti på en PS3 fra USA? Kan den sendes inn til Sony Norge for reprasjon, eller må dem helt tilbake til USA da? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Nordisk film tar ikke inn konsoller som ikke er fra skandinavia, så da sliter du litt. Jeg kjøpte min fra SHG, og trengte heldigvis bare å avlevere den i Oslo, men hadde fort blitt surt hvis jeg måtte ha sendt den tilbake til USA. Du har ikke de samme reklamasjonsrettighetene heller. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 MEN: DVD spilleren er ikke sone fri, så du får amerikansk sone på den (du kan seff skifte 3 ganger før den låser seg.) Det kan du så absolutt ikke..... 9513516[/snapback] Så du mener at en ikke kan skifte DVD sone på spillern som du kan på alle andre spillere? Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 MEN: DVD spilleren er ikke sone fri, så du får amerikansk sone på den (du kan seff skifte 3 ganger før den låser seg.) Det kan du så absolutt ikke..... 9513516[/snapback] Så du mener at en ikke kan skifte DVD sone på spillern som du kan på alle andre spillere? 9513569[/snapback] BINGO! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Jeg har en PS3 kjøpt i japan, kan ikke huske at den viser grønnt blod... Ellers er PS3-spill sonefri, men Blues Ray, PS2/PSX-spill og DVD er sone på. Går ikke ann å bytte sone på DVD-spilleren såvidt jeg vet. Endret 18. september 2007 av vembi Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Er helt umulig å skifte sone på hverken DVD eller BD filmer. De kommer låste til den sonen du kjøpte konsollen, i motsetning til f.eks. PC drives hvor du kan skifte sone 3-5 ganger før den låses 100%. Jeg kjøpte min konsoll fra canada og har ikke angret et sekund på det. Har spart masse penger allerede på å importere SONE A BD filmer istedet for å kjøpe dem dyrt her til lands. Endret 18. september 2007 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Snowy74 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=814020&hl= Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 min er kjøpt i usa. funker helt fint , kosta 1500kr Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 min er kjøpt i usa. funker helt fint , kosta 1500kr 9529540[/snapback] Ebay eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå