WheelMan Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Når jeg har installert Vista så får jeg opp: BOOTMGR is compressed Press Ctrl+Alt+Del to restart Har prøvd og installer Vista på nytt flere ganger, uten hell. Jeg får gjort ferdig installasjonen (skrivd inn brukrenavn o.l.), men etter det så kræsjer det Noen som har tips? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Bump Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Bump 9520113[/snapback] googla litt rundt og fant dette muligens det fungerer? Har ikke prøvd den selv, siden jeg holder meg på XP enn så lenge... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Prøvde det, den finner vist ikke Bootmgr Skaffa meg ny versjon nå, x64 , skal si ifra så fort jeg er ferdig med å installere o.l. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Samme problem, testa den linken på nytt, så ut som det kunne fungere nå, men det gjorde det ikke Så må være noe seriøst galt med disken min, eller noe Hvis ingen andre har en løsning? Endret 18. september 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå