Frostshock Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Symantec Ghost 8.2 Hei, jeg skulle gjerne hatt hjelp med dette. Jeg har søkt overalt jeg veit om. aka google grupper:p Jeg har 47 bærbar PC-er jeg skal ghoste opp, og jeg har laget 1 ghostimage av disken til den som skal ghostes ut til alle maskinene.... Saken er den at når jeg skal, la oss si ghoste ut på 10 maskiner, kommer denne feilmeldingen: Unable to locate enough contiguous free space to load run. Increase the destination partition size or run Ghost with -NTC- switch. Dette har jeg også søkt litt på og fant noe om at siden det var VISTA måtte jeg bruke en "switch" aka kommando switch, som ser slik ut mener jeg å huske: -fdsp Det jeg lurer på er om det er NOEN her som kan noe om ghost i det hele tatt og har prøvd å ghoste ut Windows Vista. Kunne gjerne tenkt meg en prat:) Hvis noen vet om forums o.l som kanskje kan noe om dette er det hjertelig velkommen! -Knut Endret 17. september 2007 av zl33p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå