Tr0buff Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Hei Jeg har noen spørsmål om hovudkortet ASUS P5PE-VM. - Er dette et bra hovedkort ? Noen som har dette, og har erfarning ? - Jeg vurderer og kjøpe ny harddisk. Har nå en harddisk på 200gb, og vil nå kjøpe en på 320 GB. Det jeg lurte på, er om dette hovudkortet støtter 2 harddisker ? Hvordan skal jeg da koble til den nye harddisken ? Jeg har et bilde av hovudkortet mitt. (Sjekk Vedlegg!) Jeg vurdere og kjøpe SATA2 harddisk. Støtter mitt hovedkort SATA2? Her er info om harddisken jeg skal kjøpe. Takker for svar Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Kan noen svare ? x'D Skal jeg kjøpte IDE" eller SATA"? Jeg tror denne støtter begge deler, er ikke det sant? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ser ut som det er et par SATA-porter nede i venstre hjørne. Om det er bra eller dårlig vet jeg lite om egentlig, men neppe noe særlig til klokking. Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Takk for svar Klikking !? Da tror jeg jeg går for SATA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå