Gå til innhold

Kommentartråd til Trashbox.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette virker jo spennende. Har du planer om å lage flere etasjer? Og hvordan blir det med varmen og plast? Jeg ser for meg plastsjøer utover hovedkortet... :p

Og btw, har du mål på kassa? Kanskje jeg skal prøve å fikse noe i SketchUp... :thumbup:

Endret av Konnis
Lenke til kommentar

Jeg sitter og tegner å lurer på om jeg skal ha strømforsyner i bunnen med modulære kabler, og da ha en plate over den med åpning for kablene, lurer også på om jeg skal ha en 120mm mist vifte med blåe leds under strømforsyneren :thumbup:

Har enda ikke funnet ut åssen jeg skal ha hk. Men en hk plate hadde nok funket regner jeg med. :hmm:

Mål på kassen kommer, men først må jeg ete litt kyllingfile med tilbehør nede.

Vi prates :thumbup:

Endret av Viftestyreren
Lenke til kommentar

Ser fint ut det her. Skal følge med ;)

By the way, du bør oppgi målene på søppeldunken så Konnis kunne hjulpet deg med skisser

Noe jeg synes hadde vært ekstremt stilig, hvis du hadde lakkert den metallic-grå og kjøpt en sånn "romdrakt"-kabel, hehe. Best mulig forklart. De har dem til god pris på Biltema. Det kalles for aluminiumsrør eller noe. Du kan forlenge de bare ved å dra i de og de er veldig enkle å ha kabler i :)

Skal prøve å finne et bilde for dere som ikke skjønte bæret av forklaringen min

Lenke til kommentar

Kan bli intressant å følge med på dette. Men jeg vil anbefale deg å ikke skrive opp i loggen hvem du har søkt sponsor til, og hva de har svart. Dette vil ikke gjøre det lettere å få sponsorer. Det er dessuten lurt å vente med å søke sponsorer til du har kommet godt i gang og har noe å vise :)

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...