Viftestyreren Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Hei der. Legger opp en kommentartråd for prosjektet mitt Her kan dere gi meg tips og alt annet info Link til Prosjektet.. Endret 1. oktober 2007 av Viftestyreren Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 det kommer også en egen Kommentarlogg for arbeidet. Dette er da kommentartråden? Og please ha link til worklog i førstepost Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Hehe. fikset nå da :!: Endret 15. september 2007 av Viftestyreren Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 deilig konsept:D Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Dette virker jo spennende. Har du planer om å lage flere etasjer? Og hvordan blir det med varmen og plast? Jeg ser for meg plastsjøer utover hovedkortet... Og btw, har du mål på kassa? Kanskje jeg skal prøve å fikse noe i SketchUp... Endret 15. september 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Jeg sitter og tegner å lurer på om jeg skal ha strømforsyner i bunnen med modulære kabler, og da ha en plate over den med åpning for kablene, lurer også på om jeg skal ha en 120mm mist vifte med blåe leds under strømforsyneren Har enda ikke funnet ut åssen jeg skal ha hk. Men en hk plate hadde nok funket regner jeg med. Mål på kassen kommer, men først må jeg ete litt kyllingfile med tilbehør nede. Vi prates Endret 15. september 2007 av Viftestyreren Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ser fint ut det her. Skal følge med By the way, du bør oppgi målene på søppeldunken så Konnis kunne hjulpet deg med skisser Noe jeg synes hadde vært ekstremt stilig, hvis du hadde lakkert den metallic-grå og kjøpt en sånn "romdrakt"-kabel, hehe. Best mulig forklart. De har dem til god pris på Biltema. Det kalles for aluminiumsrør eller noe. Du kan forlenge de bare ved å dra i de og de er veldig enkle å ha kabler i Skal prøve å finne et bilde for dere som ikke skjønte bæret av forklaringen min Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Tror jeg veit hva du mener, men send en link for sikkerhetensskyld. Målene er nå: Topp: 35cm. Bunn: 26cm. Høyde 38,5cm. Topp og bunn er målt rett over på midten. Endret 15. september 2007 av Viftestyreren Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Takk for målene. Den var mindre enn jeg trodde! Og noe som hadde vært tøft, er plexi i toppen som et lokk. Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Hadde vært fett det og har plexi til det. Noe annet som hadde vært fett var og bruke lokket, også montert en 250x250mm vifte som blåser ned mot hk og komponentene Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Jeg har ingen anelse om hvordan du skal løse det med komponenter, så jeg lagde bare en enkel søppelkasse med riktige mål. OBS! Hvis du målte på utsiden, så må du trekke ifra litt plass inni ettersom "veggene" har en tykkelse. S_ppelkasse.zip Endret 15. september 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Beklager meg, jeg har målt feil, har klart og målt i tommer nye mål er : Topp: 35cm. Bunn: 26cm. Høyde 38,5cm. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Ja, ble litt bekymra over størrelsen Kan jo umulig ha gått Kommer med ny modell straks. Og her er den. S_ppelkasse.zip Endret 15. september 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Haha, det kunne jeg forestilt meg nesten. 100w psu, micro atx med innebygd skjermkort osv:tease: Haha det skulle tatt seg ut :!: Får ikke åpnet den dessverre, har for gammel Sketchup Verson Endret 15. september 2007 av Viftestyreren Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det løser man slik! Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Takker :!: Har tegnet på den første du sendte. tegnet opp komponenter og alt via paint Sjekk vedlegg. er bare slurv er også en midlertidlig plan.:!: Må finne ut hvor jeg skal ha hdd og dvdrom. kan hende jeg skal han noe 120mm vifter også. Endret 15. september 2007 av Viftestyreren Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Skal se om jeg får puttet inn litt komponenter i kassa mi jeg Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Kan bli intressant å følge med på dette. Men jeg vil anbefale deg å ikke skrive opp i loggen hvem du har søkt sponsor til, og hva de har svart. Dette vil ikke gjøre det lettere å få sponsorer. Det er dessuten lurt å vente med å søke sponsorer til du har kommet godt i gang og har noe å vise Endret 15. september 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
Viftestyreren Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Hehe ja kanskje like så greit. . i morgen begynner byggingen, skal skjære ut bunnen for den går oppover så må få den helt rett, så skal bunnen bli erstattet med en plexi plate Sjekk oppdatering på arbeidsloggen Endret 15. september 2007 av Viftestyreren Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Blir ikke søppelkassa litt liten? Har litt prob med å putte inn HK her Det er også litt snodig at jeg sitter her og modellerer ditt prosjekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå