ManheiM Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hei Når jeg skal "find game" så kommer det opp en svart rute der det står donwloading game settings. Den bare står der lenge og ingenting skjer. Har prøvd å restarte, men det samme skjer. Hva har skjedd eller hva er feil(hvis det er noe feil)? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 samma kom til meg og no.. har du spilt betaen før eller va ditta første gongen? Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 samma kom til meg og no.. har du spilt betaen før eller va ditta første gongen? 9496916[/snapback] Spilte betaen også igår..og da skjedde ikke dette Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Restart et par ganger, evt skru av og på boksen. Er kommet en liten oppdatering i lobbyen ser det ut til, for fikk samme greia i sted, men løste det ved et par restarts. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Restart et par ganger, evt skru av og på boksen. Er kommet en liten oppdatering i lobbyen ser det ut til, for fikk samme greia i sted, men løste det ved et par restarts. 9496940[/snapback] okey, da skal jeg prøve det Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 ok.. ser ut som mange fikk det .. får bare restarte da Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 har problem endo eg .. faen .. COD4 eiger. vil spela Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Der løste det seg, takk for hjelp, nå ble jeg letta Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 synd:( men prøvde mange ganger før det gikk, så bare fortsett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå