_KroSjefen_ Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 ja her ser vi da ein expert butikk som er i gang med og selge halo3.. KILDE Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Men synd for vårs andre Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Dette kommer nok Expert til å få en rimelig stygg smekk for. Er ikke akkurat snakk om King Kong spillet her, vi snakker om årets spilltittel. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Oioioi...Det var ikke bare en dag eller to før release heller da! Helt utrolig av dem ass. Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 hvilken av dem er da? MÅ HA HALO Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Alle sier bare i USA, nå kan jeg si bare i Norge. Innimellom er det noen butikker som virkelig burde skjerpe seg når det kommer til salg av spill her i landet. Liksom når en kompis fikk kjøpt seg Bioshock over ei uke før nesten ved å si at broren hans jobba på Expert butikken på Tøyen han var i. Må si jeg tror MS banner fyren med engang han går online, selv om det er galt uansett fordi her er det expert, og ikke hans sin skyld at han fikk tak i spillet altfor tidlig. Nyheten på maxconsole også: http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=79198 Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Kan ikke tenke meg til at MS banner fyren. Er jo ikke kundenes feil at butikken selger for tidlig. Fikk nesten lyst til å stikke en tur innom expert i morgen... Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 heldig gutt det der ^^ håper ikke ms banner han, siden det var expert sin skyld! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Å legge ut bilde av seg selv med spillet gjør han vel ikke populær akkurat... Dette kommer vel ikke før om et par uker? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Expert kommer til å få høre den der gitt, og det skal vel litt til for at ansatte der får beholde jobben lenge, om i heletatt huset... Eller vel, kanskje ikke så drastisk, men dæven dårlige greier av Expert. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Ms kommer ikke til og Banne en kunde fordi han fikk kjøpe ett spill tidlig, det er bare dumt og tenke tanken. Makan til paranoia. morro. Endret 15. september 2007 av thehazen Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg kjenner jeg blir litt forbanna for dette skjer aldri meg. Men men, ingen ting er som og komme på dagen og smyge seg forbi svette gamere og kjøpe den. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Er noen ifra The Saintz som har det! Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jupp st suedshadow og st crispo. Snørrunga;) hehe. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hvorfor kan ikke noe sånt skje meg ? Jeg skal uansett prøve lykken hos alle Expert'er i nærheten vet jeg Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Snakker om flaks. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) heldig gutt det der ^^ håper ikke ms banner han, siden det var expert sin skyld! 9496901[/snapback] Hadde jeg vært han hadde jeg dradd ut nettverkskabelen av min 360 til jeg var lei Halo 3! Merker Microsoft det, vil de nok finne en måte å gjøre det uspillbart på Uansett, jeg HÅPER virkelig at Expert får svi for dette, i form av millionssøksmål. Hvorfor sender de ut spillene så tidlig egentlig? Endret 14. september 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå