AMD-SUPER-64 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Dette er komentartråden for Prosjekt Trekabinett By Bobbo & Hakka Alle komentarer mottas med takk! Mvh Bobbo & Hakka Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Litt kjukt trevalg kanskje etter min smak men keep going, ser ut som du har kommet godt i gang OG...kanskje en idè å lage deg litt mer konkrete tegninger så du har noe å jobbe utifra Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Litt kjukt trevalg kanskje etter min smak men keep going, ser ut som du har kommet godt i gang OG...kanskje en idè å lage deg litt mer konkrete tegninger så du har noe å jobbe utifra 9496210[/snapback] Påbyggene blir i 4mm finer og vi har noen planer på hvordan vi skal bygge! Mvh Bobbo & Hakka Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har dere lagt faste planer for dette projektet? Dere må gå etter eksakte mål, dere burde ha utdypet degningene deres bedre, det ville ha gjort jobben mye enklere også.. Hvilke planer har dere for dette kabinettet? Hvilket hardware skall inn? Sposnorer? Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Har dere lagt faste planer for dette projektet?Dere må gå etter eksakte mål, dere burde ha utdypet degningene deres bedre, det ville ha gjort jobben mye enklere også.. Hvilke planer har dere for dette kabinettet? Hvilket hardware skall inn? Sposnorer? 9499888[/snapback] Vi er ikke helt sikre på hvordan kabinettet skal være inni skal kanskje inn med noe vannkjøling jeg har liggende. Hardware blir 1,6ghz amd, 256mb ram og skjermkort er usikkert men det blir vl en 120 gig hdd. har spurt vendu, microplex, elfa og netshop om spons mvh bobbo & hakka Endret 15. september 2007 av AMD-SUPER-64 Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har dere lagt faste planer for dette projektet?Dere må gå etter eksakte mål, dere burde ha utdypet degningene deres bedre, det ville ha gjort jobben mye enklere også.. Hvilke planer har dere for dette kabinettet? Hvilket hardware skall inn? Sposnorer? 9499888[/snapback] Vi er ikke helt sikre på hvordan kabinettet skal være inni skal kanskje inn med noe vannkjøling jeg har liggende. Hardware blir 1,6ghz amd, 256mb ram og skjermkort er usikkert men det blir vl en 120 gig hdd. har spurt vendu, microplex, elfa og netshop om spons mvh bobbo & hakka 9502883[/snapback] vannkjøling på ett slikt opsett? legg ned orndtlig arbeid i loggen deres gutter, gjør en god jobb. Dere får neppe noen spånsing slik som prosjektet ser ut den dag i dag.. ikke ta det ille opp, stå på Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 vi skal prøve men vi har bare 6 skole økter på oss så vi har det travelt! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Slik det ser ut nå, er dette prosjektet omtrent dødt før det har startet. Ingen arbeidsplaner eller tegninger, ingen plan for hvordan det skal se ut inni og alt for liten tid til å gjennomføre det. Har dere tenkt på hvordan dere skal feste hovedkort, harddisker, CD-rom, osv? Hvordan har dere tenkt til å klare dette på seks skoleøkter? Planlegging på forhånd er nøkkelen til et prosjekt som skal overleve. Jeg har dessverre ikke noe særlig tro på at prosjektet deres vil overleve slik det ser ut i dag. Har sett kabinetter med langt bedre skisser og planlegging falle i grus, dessverre Beklager at jeg er så pessimistisk. Det er jo mulig at dere er skikkelig flinke og effektive. Stå på, iallfall. Goscinny Endret 15. september 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Vi har tenkt og feste hovedkortet med et hovedkortbrett og montere 3,5´´ og 5,25´´ rammene fra et gammelt kabinett eller kjøpe de Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Se det, ja Nå har dere arbeidstegninger og greier. Nå ser det bedre ut Angående innredning ... Finn på noe lurt som gjør at dere kan gjemme kabler lett. Ellers så kan dere jo ha plexiglass og litt lyseffekter inni der? Fluffy pels på innsiden kunne jo også vært stilig, men det blir kanskje litt rotete og slikt ... Goscinny Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Enig med Goscinny, der ble arbeidsloggen deres mange ganger bedre:) Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Enig med Goscinny, der ble arbeidsloggen deres mange ganger bedre:) 9505294[/snapback] Hi skal ha plexiglass og lysstæsj i kabbisett ja og vi tenkte vi kunne lage kanaler til kabler og trekke de igjennom trekkerør eller noe slikt. takk for komentarene! Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Se det, ja Nå har dere arbeidstegninger og greier. Nå ser det bedre ut Angående innredning ... Finn på noe lurt som gjør at dere kan gjemme kabler lett. Ellers så kan dere jo ha plexiglass og litt lyseffekter inni der? Fluffy pels på innsiden kunne jo også vært stilig, men det blir kanskje litt rotete og slikt ... Goscinny 9505266[/snapback] vi kunne jo også hatt en slik boks for strømforskyningskablene slik du hadde goscinny Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det jeg droppet, tenker du på? Jeg ser nå at det ialflall kunne vært greit å ha en "boks" til kablene. PSU-en jeg har, har skikkelig mange og lange kabler, og det er ikke veldig lett å gjemme dem. Goscinny Lenke til kommentar
AMD-SUPER-64 Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Det jeg droppet, tenker du på? Jeg ser nå at det ialflall kunne vært greit å ha en "boks" til kablene. PSU-en jeg har, har skikkelig mange og lange kabler, og det er ikke veldig lett å gjemme dem. Goscinny 9508419[/snapback] ja den du droppet ja. synes den var veldig genial jeg i hvertfall siden vi ikke har kabelstrømper på psuen vår. takk for ideen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå