SverreRatias Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Ja, vi er ganske mange av de som gledet seg til å laste ned Far Cry gratis av Ubi.com. Men skuffelsen var stor for mange da det ikke gikk som planlaggt, man får nemelig ikke instalert FarCry. Man blir nemelig bedt om å oppgi passord og brukernavn som man får med å registrere seg på ubi.com. Man kan registrere seg på ubi.com og prøve på nytt men får da beskjed om at du må bo i U.S.A. man kan registrer seg med U.S.A. som hjemland.... men det funker enda ikke..... Men her er løsningen 1. Du pakker ut FarCry setupen 2. Der skal det være en fil som heter setup.INX den skal du nå erstatte med en annen setup.INX fil fra en et setup til et annet spill Jeg har valgt å bruke INX filen til Gothic 3 setupen (har ikke prøvd med noen andre INX filer) Du kan laste ned INX.filen her eller her 3. Når du har erstattet INX filen er det bare å kjøre setupen til Far Cry, du vil da få en haug med meldinger med errors om alt mulig bare å trykke ok, så lar du spillet instalere mens du nyter synet. 4. Du er klar til å spille MvH SverreRatias Glad for tilbakemeldinger. Endret 13. september 2007 av SverreRatias Lenke til kommentar
genesis Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Dette burde vel være postet i den større tråden?Så kunne trådstarter der innlemmet det i førstetråd.Kult om dette virker =)Hvor lovlig vil det dog være å unngå sperren som ubisoft har lagt inn, på denne måten?edit_Får ikke lasta ned noe via den linken. Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Tjaei - tror ikke du blir å få noen dresskledde menn på døra, for å si det sånn. Er vel en like god løsning som andre jeg har sett, er ihvertfall litt tungvindt å måtte lage seg en konto fra USA - det blir liksom ikke så mye bedre. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Linken til INX fila funket ikke helt. Vil ikke starte nedlastingen. Lenke til kommentar
SverreRatias Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Linken til INX fila funket ikke helt. Vil ikke starte nedlastingen. 9488184[/snapback] Funker fint hos meg, du må vente i 50sek før du får lasta ned den da... ny link http://files-upload.com/files/500534/setup.inx Endret 13. september 2007 av SverreRatias Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Se der ja. Takker og bukker. Edit: Mener ikke å være negativ, men det funket dårlig. Fikk en internal error feilmelding som ikke ville gå bort. Prøvde igjen et par ganger, og kom til der jeg velger mappe, logger inn på ubi.com osv, men etter det bare gikk den ut av installasjonsprogrammet. Hvis noen får det til å funke i Vista ville jeg likt å høre om det. Endret 13. september 2007 av ivellios Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Tjaei - tror ikke du blir å få noen dresskledde menn på døra, for å si det sånn. Er vel en like god løsning som andre jeg har sett, er ihvertfall litt tungvindt å måtte lage seg en konto fra USA - det blir liksom ikke så mye bedre. 9488155[/snapback] Det er vel heller lett å bruke en proxy som ligger i USA? Lenke til kommentar
SverreRatias Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Se der ja. Takker og bukker. Edit: Mener ikke å være negativ, men det funket dårlig. Fikk en internal error feilmelding som ikke ville gå bort. Prøvde igjen et par ganger, og kom til der jeg velger mappe, logger inn på ubi.com osv, men etter det bare gikk den ut av installasjonsprogrammet. Hvis noen får det til å funke i Vista ville jeg likt å høre om det. 9488708[/snapback] Hm, fikk det til jeg, du må la det stå som det står når du skal velge mappe, du kan skrive hva du vil på brukernavn og passord. Jeg har da Vista, fikk det som sakt til jeg. Lenke til kommentar
SverreRatias Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Tjaei - tror ikke du blir å få noen dresskledde menn på døra, for å si det sånn. Er vel en like god løsning som andre jeg har sett, er ihvertfall litt tungvindt å måtte lage seg en konto fra USA - det blir liksom ikke så mye bedre. 9488155[/snapback] Det er vel heller lett å bruke en proxy som ligger i USA? 9488786[/snapback] Er vel heller en løsning for de som har lastet det ned uten en proxy fra usa.. Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 tror du det funker til prins of persia og? Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 I butikken jeg jobber, selger vi Far Cry for 59.90,- Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk ikke bare bruker 60 spenn istedet for å prøve å "lure" til seg en gratisutgave ment for det Amerikanske folk Lenke til kommentar
Mathias92 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 tusentakk mann;D nå har jeg noen å spille mens jeg venter på at skate skal komme ut^^, Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 I butikken jeg jobber, selger vi Far Cry for 59.90,- Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor folk ikke bare bruker 60 spenn istedet for å prøve å "lure" til seg en gratisutgave ment for det Amerikanske folk 9493153[/snapback] Vel, ikke alle butikker har Far Cry til 60kr, eller Far Cry i det hele tatt. Hadde jeg sett det til 60kr hadde jeg kjøpt det. Lenke til kommentar
Triplex987 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Takker for denne! Endelig får jeg spilt Farcry! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 fant det ikke jeg.. på ubi sia Lenke til kommentar
edds Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Dette inspirerte meg til å innstallere FarCry igjen. Dødsbra spill! Lenke til kommentar
TheroNius Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Fått til Rayman også?? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 når jeg prøver å spille på nettet må jeg taste cd-key..... føler jo ingen med el? Lenke til kommentar
FourEyes Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Fått til Rayman også?? 9498822[/snapback] Hveit ikke om jeg gjorde noe spesielt, men jeg bare sa at jeg var fra USA når jeg registrerte og det funka helt fint Lenke til kommentar
SverreRatias Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 når jeg prøver å spille på nettet må jeg taste cd-key..... føler jo ingen med el? gratis versjonen, følger ikke med noen serial key. da må du kjøpe spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå