VetleRsport Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Her kan dere komentere prosjekte jeg holder på med og komme med ideer. Her er prosjektet Her! Endret 13. september 2007 av volvo240_r Lenke til kommentar
Benris Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ikke for å være pirkete men det skrives faktisk "kabinettet"... Uansett lykke til.. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Sånn nå er det retta på Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Veldig bra begynnelse Likte veldig godt arbeidsbenken din Stå på! Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Hehe arbeidsbenken ja.. Den er mobil som du sa Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hva er det verktøyet med slangen der? Er det bare så enkelt at du bruker luftblåser med kompressor istedet for luft på boks? (evt. lungekapasitet ) -C- Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Hva er det verktøyet med slangen der? Er det bare så enkelt at du bruker luftblåser med kompressor istedet for luft på boks? (evt. lungekapasitet ) -C- 9491478[/snapback] Bruker litt av vært der på bilde.. Den blå er luft (ja istede for og blåse etc) Den andre er en som "sliper" hull du har borret. (den har jeg 2 versjoner av) Den andre som ligger på andre siden er en borrmaskin. Så har jeg en sånn som sliper.. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ser bra ut dette Har du en slags skisse som man kan se hvordan den skal se ut når den er ferdig? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Ser bra ut dette Har du en slags skisse som man kan se hvordan den skal se ut når den er ferdig? 9577735[/snapback] Nei det har jeg ikke enda men skal prøve å få til en skisse Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Som sagt så ble det ny plan med å lage ny front kanskje jeg starter på fronten til fredag (Ista var det noen som hadde det "veldig" "morro" med brukeren min sry) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå