Gå til innhold

Hvilken webshop har rask levering?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har alltid hatt gode erfaringer med mpx og xd, men bestiller du fra dem i løpet av helgen, er du ikke garantert at det blir med posten før tirsdag. Netshop er raske (og garanterer å sende dem samme dag hvis du bestiller før tre), men jeg vil fraråde alle å kjøpe pc-er derfra (og fra noe annet sted som påstår at de bare har to års reklamasjonstid). Mulig jeg tar feil her, og netshop bare sier dette om bærbare.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte varer av Amentio (bl.a et kabinett som ble sendt fra Danmark hvis man skal tro pakkenummeret).

 

Det ble bestilt den 11.09.

 

13.09.07    12.42    FORSøKT UTLEVERT
Årsak: Adressaten ikke inne / forretn. stengt
Tiltak: Sendingen levert utleveringsenhet  7007 TRONDHEIM
13.09.07  10.31  OPPLASTET TIL DISTRIBUSJON  7007 TRONDHEIM
13.09.07  06.28  REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL  7007 TRONDHEIM
12.09.07  03.21  INNLEVERT POSTTERMINAL  0024 OSLO

(har ikke hentet den enda, så vil ikke poste pakkenummer ;) )

To dagers levering er ikke ille det :)

Lenke til kommentar
Siden denne topicen omhandler levering kan jeg jo holde dere oppdatert på min bestilling fra netshop.

 

Nå har ordren fått status levert, og jeg har fått et sporingsnummer! :) Ingen informasjon på posten.no enda, men det regner jeg med kommer etterhvert.

 

Så langt, bra!

9486095[/snapback]

 

Jeg bestilte en disk til bærbar der for ca 15 min siden og menst jeg satt og skrev her nå ploppet det inn mail med godkjenning og disken er på plukklisten :)

Kl 14 45 var den levert :cool:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Har en erfaring jeg bare må skrive om.

Min datter kjøpte en Acer bærbar fra Kopi og Dataservice på Fauske i mars i år.

Så fikk hunn feil med tastaturet for en god uke siden.

Jeg ringte så Acer support og de sa at det raskeste for men nok var å komtakte butikken der den var kjøpt fordi de ordnet opp og så kunne de fakturere vidre til Acer.

Torsdag i forrige uke ringte jeg så til butikken og ble møtt av svært hyggelige folk,som sa "vi hiver adresselapp i posten med en gang så slipper du å betale frakt" På Fredag forrige uke kommer lappen og jeg sender inn maskinen samme dag. I dag er det igjen Fredag og til min store forundring ligger det hentelapp i postkassen,jeg hiver mmeg i bilen og henter pakken.

Når jeg åpner den finner jeg maskinen med en lapp på der det står skiftet tastatur og maskinen er testet ok, ha en fin dag

Altså 7 dager inkl postgang :thumbup::thumbup:

Her har vitterligen enkelte andre produsenter og butikker noe å lære .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...