Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Studentfestivalen UKA går av stabelen i Trondheim annen hvert år. Denne ble arrangert første gang i 1917, og har etter hvert etablert seg som Norges største kulturfestival. I 2005 ble det solgt hele 80.000 UKE-billetter, noe som tilsvarer det samlede billettsalget til Quart, Norwegian Wood og Øya. Tidligere har UKA hatt artister som Wyclef Jean, 50 Cent, Dum Dum Boys, Turboneger, Kaizers Orchestra, a-ha og The Prodigy. Noen som har tenkt seg dit i år? Bekreftede artister: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Atomic (NO)Audrey Horne (NO) Bare Egil Band (NO) Black Debbath (NO) Box Of Mothers, The (NO) DDE (NO) Dog Day (CA) El Cuero (NO) ex-Seven Feet Four (SE) Fernets, The (NO) Gallery (NO) Grand, The og Moving Oos (NO) Grand Opening, The (SE) Hans Rotmo og Vømlingan (NO) Haikutronics, The (NO) Immortal (NO) Kakkmaddafakka (NO) Kids, The (NO) Minor Majority (NO) Moneybrother (SE) Monolithic (NO) Muse (GB) Pow Pow (NO) PUMA og Lasse Marhaug (NO) Pussycat Dolls (US) Raga Rockers (NO) Slaraffenland (DK) Soda Fountain Rag (NO) Timbuktu (SE) Travis (GB) Turboneger (NO) WhoMadeWho (DK) Fullstendig program på UKA.no Endret 14. september 2007 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
ppppppptttttttt Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Noen som vet om et blir 18 års aldersgrense på Muse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 18 års aldersgrense ja. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg kjøpte biletter til Muse i dag tidlig, gleder meg fælt! UKA i år høres veldig bra ut, men konsertbilettene var dyre! Nesten 500 kr. betalte jeg for Muse. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Skal bestille til Immortal nå i helga. Gler mæ! Lenke til kommentar
pengolf Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Skal bestille hos billettservice nå. Gjelder "medlem"/"ikke medlem" medlemmer av billettservice eller noe annet? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det er et par ting som irriterer meg: # Høy pris ! Nesten 500 spenn for muse f.eks. # Immortal og muse på samme dag =/ Det er dårlig planlegging. Hadde vært gøy å dra på pussycat dolls også, men det er rett og slett ikke verdt 300 spenn Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Skal bestille hos billettservice nå. Gjelder "medlem"/"ikke medlem" medlemmer av billettservice eller noe annet? 9495656[/snapback] medlem av studentersamfundet? edit: bare gjetter Endret 14. september 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
pengolf Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hadde vært gøy å dra på pussycat dolls også, men det er rett og slett ikke verdt 300 spenn 9495711[/snapback] Indøk aksjonerte bort en backstageplass på PD-konserten i realfagsbygget i dag. Den gikk for 5 000 spenn :!: medlem av studentersamfundet? edit: bare gjetter 9495727[/snapback] Høres fornuftig ut. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Indøk aksjonerte bort en backstageplass på PD-konserten i realfagsbygget i dag. Den gikk for 5 000 spenn :!: 9495743[/snapback] Det hadde vært HERLIG da Lenke til kommentar
pengolf Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Indøk aksjonerte bort en backstageplass på PD-konserten i realfagsbygget i dag. Den gikk for 5 000 spenn :!: 9495743[/snapback] Det hadde vært HERLIG da 9495817[/snapback] Ikke feil det, nei. Men det er altså Samfundet-medlemskap som gjelder, selv om konserten holdes i dødens dal? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det er medlemskap av Samfundet som gjelder ja. Lenke til kommentar
JV Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Noen som vet hvem som varmer opp for muse? På billetten står det bare TBA... Faen som jeg gleder meg til denne konserten!! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har ikke hørt noe om oppvarmingsband, men gleder meg stort. Tror det blir bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 http://www.dagbladet.no/kultur/2007/10/11/514714.html Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hehe, ja man kan vel kanskje ikke forvente stort annet. Hadde sikkert vært morro å sett på, men jeg hadde ikke dratt dit for musikken sin del da. Lenke til kommentar
Grith Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen som har peiling på hvor "strenge" vaktene er? Sjekker de egentlig legitimasjon? Har billett til Muse, men er altså bare 17 Skal uansett prøve å komme inn, driter i de fem hundre kronene. Dette er en sjanse som er verdt å ta Tør dog ikke å tenke på hvordan det blir om jeg blir nektet å komme inn Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Har ikke blitt sjekka i teltet selv enda. Har vært der 2 ganger til nå. Men vet ikke hvordan det blir på Muse konserten. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Sånn som det var på trønderfest i går så stopper de enkelte for å sjekke leg. Ved inngangen og inn til teltet. Anbefaler deg å kle deg "voksent" om du skal ha håp om å komme inn edit: De har jo ikke mulighet til å sjekke leg til alle under et såpass stort arrangement med den køen som det blir. Hadde tatt altfor lang tid. Endret 14. oktober 2007 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå