bas Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Her er det bare å komme med kommentarer, og konstruktiv kritikk er alltid ønskelig PROSJEKTET Endret 9. september 2007 av bas Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 bra arbeid! Spesielt med der pedalene skal være Se på scotty sin cockpit, kanskje du får noen ideer Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Så bra ut! =) Hadde vært gøy å laget noe lignende selv, men siden jeg ikke liker bilspill så godt, tror jeg ikke jeg gidder... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Stilig, virkelig. Men hvorfor har du to xbox-er? Goscinny Lenke til kommentar
bas Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 To Xboxer må til vettu, på nåværende tidspunkt er den ene inne til reparasjon for fjerde gang, derfor er det kjekt å ha en i backup Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Haha, skulle til å si det Dette blir bra, flott skrevet worklog og fin størrelse på bilder. Stå på! RED: Inlegg nr. 1000 Endret 9. september 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Dæven, dette prosjektet var strøkent! Hadde ikke noe å pirke på i det hele tatt jeg Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Dette ser jo veldig bra ut. Lite, kompakt, og fine rette kuttede linjer. Proft. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ser veldig tøft ut!! Smart løsning til rattet, gleder meg til å se mer av dette! Lenke til kommentar
bas Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Da er jeg endelig ferdig. Har tatt sin tid p.g.a mye overtid i ny jobb og lite overskudd til å holde på med riggen, men nå er den mer eller mindre ferdig. Har faktisk ikke fått prøvekjørt den enda engang. Arbeidsloggen finner man HER Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Pent! Hadde jeg hatt plass skulle jeg lagd meg noe slikt selv! OT: Katta di så skummel ut Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er det ikke litt unødvendig med en svær kasse som rommer en stol foran TV-en? Hadde kanskje vært like greit med bare stolen, men da hadde det ikke blitt noe prosjekt. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er det ikke litt unødvendig med en svær kasse som rommer en stol foran TV-en? Hadde kanskje vært like greit med bare stolen, men da hadde det ikke blitt noe prosjekt. Hvis han bare hadde stolen, hvor skulle han da feste rattet og pedalene? Lenke til kommentar
bas Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 Er det ikke litt unødvendig med en svær kasse som rommer en stol foran TV-en? Hadde kanskje vært like greit med bare stolen, men da hadde det ikke blitt noe prosjekt. For såvidt enig, men man skal få litt feeling av at man kjører på "ordentlig" også Digg å bare kunne sette ræva si nedi en ferdig rigg og kjøre på. Den skal nok ikke bli stående foran tv'n, regner med at jeg går til innkjøp av en rimelig 22" LCD pc skjerm etterhvert og plasserer riggen et annet sted som ikke er så i veien. Ser de selger 22" LG skjermer til 1995,- på Elkjøp bl.a. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Må være moro å kjøre i noe slikt. Er ingenting å si noe på. Bra utført arbeid som ser ut som om det vil holde seg lenge. Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 En kompis av meg, han hadde en utrolig stor kjeller, så laget han 2 Biler med 2 bra prosjektorer, det var som og kjøre en virkelig bil, i tilleg til det var utrolig morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå