Gjest *-_Anonym_-* Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg håper at denne posten støtter kravene til gjesteposten. Dette er ting jeg helst ikke vil ha knyttet opp mot min konto. Jeg fant akkurat ut at jeg har kranspapler (også kalt "pearly paples"). Mine er ganske små i forhold til enkelte andre jeg har sett på bilder. Da jeg onanerte tidligere i dag, så jeg noen små utvekster bak penishode. Etter litt research på internett fant jeg ut at mange menn har dette, og at det er helt ufarlig. Jeg fant også ut at mange menn har hatt selvmordstanker o.l. i perioder på opptil mange år, fordi de har trodd at penisen dems har vært stygg og rar, og at de ikke har visst at dette egentlig til en viss grad er ganske normalt. At man ikke blir informert om dette på skolen synes jeg egentlig er helt bak mål. Både i forhold til guttenes selvbilde, og jentenes bilde til gutter som har det (med tanke på sex, og muligens kjønnssykdommer). Så jeg bestemte meg for å lage denne tråden slik at gutter med og uten kranspapler og jenter med eller uten fordommer mot det kan diskutere emnet, og slik at flere blir informert om at dette er normalt og ikke farlig i det hele tatt Hvis noen vil ha mer faglig informasjon om emnet kan de sjekke (ADVARSEL: Siden inneholder bilder som enkelte kan finne støtende) denne siden. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Hei Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hei, du er ikke alene Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg er nr. 4 da:p fant også nettopp ut dette... helt sykt at det ikke blir informert om dette på skolen ja... helvettes møkk! Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har det også, ca 1 mm : ( Drit flaut i forhold til dama, tenk om hun kommer til å suge meg i lyset : / Da tar jeg selvmord. Noen som vet om de noen gang går bort? Lenke til kommentar
Gjest Heisa Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Er vel normalt for noen å ha disse kranspaplene (egentlig et meget pent ord) men jeg hadde satt pris på å få vite det før man benget i bingen for å si det sånn. Var en lite hyggelig overaskelse å se de når jeg stod øye til øyer med stasen, kvelden etter full kos, og skulle gi litt ekstra, i dagslys. Brukte kondom, under samleiet, men ikke når jeg skulle "ned", så jeg fikk for meg at nå ble kjeften min full av de kjønnsvortene jeg da trodde de var, og plutselig fikk øye på de små (men uskyldige greiene) Er jo overlest ang kjønnssykdommer og trodde fort han hadde kjønnsvorter, og reagerte deretter. Så der lå mannen (og lillemannen) og prøvde å forklare at dette hadde han hatt så lenge han kunne huske, før han hadde hatt noe sex i det hele tatt, og at legen hadde sagt det var normalt. Men jeg trodde egentlig ikke før jeg fikk sjekket opp litt på nettet..., er jo ikke uvanlig med en mann som slår ei lita skrøne for å få jobben ferdig for å si det sånn : D ikke vondt ment Nå når jeg vet er det helt greit, men hadde vært kjekt, for oss begge, om jeg fikk vite det før, var nok ikke moro for han med min reaksjon, med tenner og klør så nære morosakene Men ellers lurer på om det går ann å fjerne de da. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg har også disse små nuppene på penis, men mine er litt ulike de man kan se på bilde du hadde i linken. De er ikke på penishodet i det hele tatt eller på den tynne huden rett under huden når du drar ned forhuden. Nuppene er derimot på penisskaftet, spesielt på huden som er over penishodet når forhuden ikke er dratt ned. Ps. Jeg vet at det ikke er en skjønsvorter. De er veldig mange og i en litt lysere farge enn huden. Har du noen flere bilder av Kranspapler tilfeller? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) har det jeg og. Gikk lenge uten å vite om hva det var. Og kunne fint klart meg uten det. Har ikke så mye som han på bildet har vertfall. Endret 16. juni 2009 av andre3028 Lenke til kommentar
Gjest Titteiii Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg har også disse små nuppene på penis, men mine er litt ulike de man kan se på bilde du hadde i linken. De er ikke på penishodet i det hele tatt eller på den tynne huden rett under huden når du drar ned forhuden. Nuppene er derimot på penisskaftet, spesielt på huden som er over penishodet når forhuden ikke er dratt ned. Ps. Jeg vet at det ikke er en skjønsvorter. De er veldig mange og i en litt lysere farge enn huden. Har du noen flere bilder av Kranspapler tilfeller? Det du snakker om er kun talg- kjertler Heeelt ufarlig! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jepp har det jeg og. Men ikke så merkbare. Har ikke fått kommentar fra kidza om at det har killa på leppene. :!: Lenke til kommentar
Anonymus1 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 jeg har det og.. jeg synes selv det er litt ekkelt.. har litt nå men er redd det blir mer. er det mulig å bli kvitt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå