Z-man Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 jeg har kom frem til konklusjon at RROD (red ring of death) er ein myte som er lakt ut av folk som hater microsoft jeg sier ikke at den ikke har vært der men min PS3 har klikka mer ein min X-box og 360 min PS3 klikke ein gang på resistance fall of man etter er par uker etter at jeg kjøpte den, ikke noe annet en at jeg skrudde den av og på igjen men så lenge jeg har eid x-box og 360'en så har jeg enda ikke vært ute med ring of death Kan få den røde fargen ein gang i blant når jeg river ut Nett pluggen for og sette den i lyse boksen Ettersom jeg river litt i scart kabelen sån at 360'en ikke få kontakt med TV men har enda ikke vært i nærheten av death jeg har snakket med venner via nette, skole og arbeid ingen har frem til nå mistet sin X-box 360 med døden til følge Så jeg lurer egentlig på er det ein myte som er starta av folk som sier "Alt microsoft lager går til hekkan" Og før jeg eller noen jeg kjenner mister sin x-box 360 med ein ring of death så kommer jeg til og nekte at det er sant Og siden folk sier det skjer mye er det rart at ingen av dem rundt meg har vært ute med det enda regner med at det er mellom 40-50 x-360 om vi ska telle maskiner så hvor blir den av? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) En myte som kostet Microsoft en milliard dollar i reperasjoner og erstatning. En myte som fikk Microsoft til å komme med en offentlig innrømmelse om at maskinene har produksjonsfeil. Endret 7. september 2007 av BTK Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Er du 12 år gammel? Er du virkelig så fantastisk dum at du tror RROD er en myte? Bare vent du lille gutt, så får du nok oppleve det samme med din 360 etterhvert. Tror nesten alle som har hatt 360 i over 1 år har opplevd det. Including me!! Endret 7. september 2007 av ymsefisen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Er du 12 år gammel?9443581[/snapback] Hva har alderen til brukeren med dette å gjøre? Hans/hennes troverdighet? Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Synes du det er rart å spørre om alder etter et så tåpelig innlegg? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Uttalelsene trådstarter kom med vitnet ikke akkurat om et voksent menneske, nei... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Syns dere heller prøve å holde en litt mer høflig tone. Greit nok at han går ut med påstander som er bevist feil men at da dere skal fortelle at brukeren er dum syns jeg dere kan holde dere langt unna. Er lov å holde en diskusjon i gang og ikke begynne å kalle folk for dum/idioter og annet. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 "Dere"? Jeg har ikke sagt noe uhøflig her, og jeg har heller ikke kalt vedkommende dum. Les gjerne det jeg har skrivd en gang til, for det har tydeligvis gått litt for fort i svingene for deg her nå. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Myte? Hah den var god http://www.dailytech.com/Retailers+Estimat...article7892.htm Kanskje du skulle sett på TV2Hjelper deg i går Det holder ikke å snakke med venner bare vettu, alle jeg kjenner har faktisk levert den minst en gang, men det betyr ikke at failure raten er på 100% Som hater Xbox driver å sier ? hva er du det babler om. Trur du alle Nintendo Fanboy og PS Fanboy, sier at failure raten er på 33%. Finner på navn til sykdommen i tillegg? Skjerp deg denne topicen var reint idiotisk, og jeg er en idiot som svarer. Endret 7. september 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Er du 12 år gammel? Er du virkelig så fantastisk dum at du tror RROD er en myte? Bare vent du lille gutt, så får du nok oppleve det samme med din 360 etterhvert. Tror nesten alle som har hatt 360 i over 1 år har opplevd det. Including me!! 9443581[/snapback] Tja, jeg og en kompis har 2 maskiner som har gått ca siden launch uten problem og, en myte, nææææ. Tror microsoft burde lære seg at kvalitet betaler seg selv, hadde de brukt litt mer på kvaliteten på xbox 360 hadde de spart seg store utgifter i reparasjon Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) jeg har kom frem til konklusjon at RROD (red ring of death) er ein myte som er lakt ut av folk som hater microsoft jeg sier ikke at den ikke har vært der men min PS3 har klikka mer ein min X-box og 360 min PS3 klikke ein gang på resistance fall of man etter er par uker etter at jeg kjøpte den, ikke noe annet en at jeg skrudde den av og på igjen men så lenge jeg har eid x-box og 360'en så har jeg enda ikke vært ute med ring of death Kan få den røde fargen ein gang i blant når jeg river ut Nett pluggen for og sette den i lyse boksen Ettersom jeg river litt i scart kabelen sån at 360'en ikke få kontakt med TV men har enda ikke vært i nærheten av death jeg har snakket med venner via nette, skole og arbeid ingen har frem til nå mistet sin X-box 360 med døden til følge Så jeg lurer egentlig på er det ein myte som er starta av folk som sier "Alt microsoft lager går til hekkan" Og før jeg eller noen jeg kjenner mister sin x-box 360 med ein ring of death så kommer jeg til og nekte at det er sant Og siden folk sier det skjer mye er det rart at ingen av dem rundt meg har vært ute med det enda regner med at det er mellom 40-50 x-360 om vi ska telle maskiner så hvor blir den av? Det tror faktisk jeg å for broen min har en PS3 og jeg kjører en 360 og venelig Xbox det kna jo hende RROD er ett problem men jeg tror ikke det er ett STORT problem Oo PS3'en min klikka totalt en gang når jeg abre spilte på den :/ Hang seg opp på mneyen og jeg kunne ikke ksru den av eller noe :S Endret 7. september 2007 av Rudde93 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Dette hadde vert "OK" om vi var inni de første 6-10 mnd. av 360 sin levetid no, men etter snart 2 år og det er fortsatt like mye faenskap og tull...det er rett og slett heilt elendig. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Folk har jo gamle konsoller!! ALle har jo ikke nye konsoller!! Problemene skal være fixet i de nye konsollene på markedet Oo Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Nei sålenge de nye konsollene ikkje har fåttt bedre kjøleløsninger eller 65mm CPU er det like mye varme og like dårlig byggekvalitet på konsollen. Konsollene du hinter til er iferd med å komme ut til folket meiner eg. Jaggu meg på tide også. Endret 7. september 2007 av Mala Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Dette er jo en rein trollepost. "Jeg nekter å tro at RROD finnes" Fint det vennen, fortsett også å tro at jorden er sentrum av universet siden du ikke har sett beviser på at det ikke er sånn... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 360n min har vært på rep. 2 ganger hittil, men jeg har ALDRI fått "Red Ring of Death"... Lenke til kommentar
Spuddy Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Min har gjort sin nytte uten problemer siden launch :!: Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Der kan dere se, da må det altså være en myte. Lenke til kommentar
Spuddy Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 hoho, ja. RROD har nok aldri eksistert i hele tatt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 De fleste jeg kjenner med en Xbox 360 (kjenner mange, kanskje 15 stk) har ikke opplevd noe problemer, men det betyr ikke at de røde ringene ikke finnes. Har selv fått dem, og Xbox 360 har altfor høy feilprosent. Utrolig tåpelig emne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå