Gå til innhold

Innføring av AWP-begrensning på Gamers dust only?

AWP begrensing?  

113 stemmer

1. 1. AWP begrensing?

• Ja!
      57
    • Nei!
      45
    • Samme det
      11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er imot det - selv om jeg ikke benytter meg av den serveren. Om en person står samme plass med awm hver runde (for eksempel på lang), så er det vel bare å gå trapp og heller skyte han derfra. En kan jo også gå b1. Og med litt trening, klarer en å eliminere awm-ere (skyte og bevege seg mye). Det som også er irriterende, er om en ikke får kjøpt awm når det er en person på samme lag som kun camper og aldri dør. Om problemet er at det er mange som camper, kan dere heller legge til "campometer". Om problemet er at det ene laget vinner runde på runde grunnet awp, bør dere få tak i en "team balancer". :)

Btw, Ueland - svar PM når du har tid :D

Endret av Jooakim
Lenke til kommentar
Synes restrictions i spill blir litt dumt.

9443157[/snapback]

"Restricting" av skjold synes jeg er et must for publicservere. Dette fordi det er kun CT som har muligheten til å kjøpe. I tillegg stopper det opp spillet og gjør slik at en må vente lengre om en person bruker skjold. :)
Lenke til kommentar

AWP er et våpen som hører til i spillet, men når en ny runde starter har nesten alltid 6/10 folk på laget mitt awp, og alle står og sikter gjennom d doors. Restrict til 2-3 per team hadde vært fint, for når en random statshore prøver å få gode stats ved å spotte mid hver runde er det nogenlunde OK, men når ~70 % av laget gjør det stopper spillet nesten opp.

Lenke til kommentar
AWP er et våpen som hører til i spillet, men når en ny runde starter har nesten alltid 6/10 folk på laget mitt awp, og alle står og sikter gjennom d doors. Restrict til 2-3 per team hadde vært fint, for når en random statshore prøver å få gode stats ved å spotte mid hver runde er det nogenlunde OK, men når ~70 % av laget gjør det stopper spillet nesten opp.

9443918[/snapback]

Ok hva med og ikke gå og spotte mid om 7andre på det andre laget gjør det, rush b1 og backstabb de :)

Lenke til kommentar

Ueland:

Tingen er at det kommer kanskje en del klager ja, men i forhold til hvor mange som spiller der, så tror jeg det er heller lite.

AWP er et helt rettferdig våpen å bruke, og faktum er at de som ikke klarer å bruke AWP skikkelig, er de som klager på de. Jeg har vært sånn da jeg begynte å spille CS. Jeg hatet rett og slett awp og de som var god med den. Så begynte jeg å bruke den og, og nå er det bare veldig gøy.

AWP er en del av spillet, punktum.

Lenke til kommentar
Ueland:

Tingen er at det kommer kanskje en del klager ja, men i forhold til hvor mange som spiller der, så tror jeg det er heller lite.

AWP er et helt rettferdig våpen å bruke, og faktum er at de som ikke klarer å bruke AWP skikkelig, er de som klager på de. Jeg har vært sånn da jeg begynte å spille CS. Jeg hatet rett og slett awp og de som var god med den. Så begynte jeg å bruke den og, og nå er det bare veldig gøy.

AWP er en del av spillet, punktum.

9445976[/snapback]

Stemmer, MEN jeg skjønner godt at de som er litt på nybegynnerstadiet ikke gidder spille der når hele andre laget bruker awp og når en er nybegynner så virker det også umulig og plukke de. Hadde jeg vært i situasjonen at jeg skulle velge om jeg skulle sette restrict eller ikke hadde jeg nokk gjort det, 4-5 awp`s pr team. Setter du lavere gidder ikke de litt mere viderekommende og spille, setter du høyere så gidder ikke nybegynnerne spille....Your choise. :)

Lenke til kommentar

Må si det krever skills for å stå med en flokk på 3-4 fra CT sin side mot døra på midten, mens 2 går cw/lang/b. Bare man prøver å løpe CW blir man kuka ned... Ikke uvanlig at det står samme antall terror i spawn med awp mot døra... Da er awp et utrolig tragisk våpen, men har ikke noe problem med det så lenge man beveger seg og ikke setter seg i et hjørne og blir.

Lenke til kommentar

Hva skjer egentlig her? Blir det restrivtion?

Det er flertall for det, men det er tross alt ikke mer enn 51 stemmer som er talt opp...

Jeg er fortsatt sterkt imot det. Og hvis dere faktisk skal ha det, så vær så snill å bare innfør det på en server, og ikke alle.

EDIT: chokke, du har et godt poeng. En av grunnene til at jeg vil ha AWM er jo fordi jeg bruker det mye, og liker det. Men jeg står heller ikke i spawn med det og camper halve runden. Ja, jeg spotter nok midt når jeg spawner nært nok, men så løper jeg. Og ja, jeg holder kanskje en bombspot, men jeg camper allikevel ikke unødvendig mye. Jeg spiller nokså likt med AWP som jeg gjør med colt og AK etc. Av og til tar jeg det rolig, av og til rusher jeg (selv om jeg gjerne ikke rusher like mye med awm)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
Jeg sier ja til en viss begrensing - gjerne en som er dynamisk og begrenser antall tillatte våpen i forhold til win:loss ratio mellom de to lagene.

9476558[/snapback]

Jeg er delvis enig med dette, men det kan jo bli vanskelig å lage en god og fungerende restriction. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...