audigutten2503 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 hvem tror du blir best? Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Godt spørsmål Har aldri prøvd Juiced spillene, bare NFS. Men må si at juiced virker ganske fett, men det gjør pro street og. Skal skrive mer bare jeg har sett noen trailere! Endret 5. september 2007 av Nilsemann2k Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 juiced til xbox var veldig bra. men det jeg har sett og prøvd på demoen var helt forferdelig dårlig. En dårlig oppfølger nok en gang. så uten å ha sett pro street får vi håpe at det blir bedre ellers så fortsetter vi på samme leksa nok engang med kvantitet framfor kvalitet, argh! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Trur begge spillene er like dårlige jeg Men viss jeg måtte velge en skulle det vært Juiced 2, produktet er ikke ferdig melket forhold til NFS. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg synes kjøringa på i Juiced 2 er helt for jævlig. Blir altfor urealistisk! Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg trur NFS: pro street slår støvlene på Juiced 2... prøvde demoen til juiced 2, var dårlig. muligens pga. forza 2 som jeg har fra før av Lenke til kommentar
Kennda_J Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg skal si min endelige mening når jeg har testet begge to. Men jeg tror pro street blir best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå