hitokiri Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Apple presenterer nå iPod-nyheter. Vi følger lanseringen. Les mer Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Utifra bildene, ser det ut som Apple har gått tilbake til de mer runde formene, og ikke de skarpe kantene på gen.5, som ikke var så fin som denne. Lagringsplassen øker ihvertfall betraktelig i forhold til 80gb. 160 gb skulle nå snart holde for musikk-folkene, men det holder vel ikke helt for video-folkene ennå. Edit: der ble siden oppdatert, og vips, så kom det noen flere bilder av nye spennende ting fra Apple. Endret 5. september 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kan også legge til at iPhone settes ned i pris fra 599 til 399 dollar (8GB-versjonen). Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kan også legge til at iPhone settes ned i pris fra 599 til 399 dollar (8GB-versjonen). 9434033[/snapback] er denne prisen uten noen form for binding? () Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Spennende å se hvordan codecs man klarer å lure inn i touch saken... Lenke til kommentar
small_pc Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) touch: 2490,- hos Apple.no shop.. Dyrt? Ser ikke enda hvor stort minnet er til denne prisen Endret 5. september 2007 av deoman Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Det var da ikke så "syk" pris for den 16Gb, hadde trodd det skulle være værre. Det er jo uansett altfor lite Men, hva er lynminne? Skal det forestille CF/SD etc? Er spent på batterikapasiteten, den burde vært bedre. Kunne ønske iPod fikk et litt stiligere design, det er temmelig oppbrukt og i grunn ganske så kjipt EDIT: ser den var på 40timer =) Endret 5. september 2007 av Lil-H Lenke til kommentar
small_pc Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Står FRA 2490,- --- er vel kanskje 8gb modellen? Lenke til kommentar
larseman Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 der gikk det nesten for meg, touch versjonen var knuse hot Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Faen, den Touch var HOT. Kommer til å kjøpe den der når jeg får konf. penga mine Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg elsker Apple. Jeg trodde ikke jeg trengte ny iPod, men kanskje jeg gjør det... Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er ikke ipod touch bare en iphone uten telefonegenskaper? Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Må jo være full for å kjøpe den over iphone da når iphone koster mer eller mindre det samme? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Må jo være full for å kjøpe den over iphone da når iphone koster mer eller mindre det samme? 9434924[/snapback] Trenger ikke være full, men derimot bo i et land hvor iPhone ikke er tilgjengelig (les: Norge). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvorfor koster iPhone mindre enn iPod touch? Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Må jo være full for å kjøpe den over iphone da når iphone koster mer eller mindre det samme? 9434924[/snapback] Trenger ikke være full, men derimot bo i et land hvor iPhone ikke er tilgjengelig (les: Norge). 9434960[/snapback] Kompis av meg som har så lyst på iphone at han nesten dro til USA for å kjøpe en som dro samme slutning. Jeg, derimot klarer meg med min 1. generasjons nano til iphone kommer. Lenke til kommentar
styx Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Må jo være full for å kjøpe den over iphone da når iphone koster mer eller mindre det samme? 9434924[/snapback] Det gjør de absolutt ikke. Med iPhone binder du deg til AT&T i to år, og det er ikke billig Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er ikke ipod touch bare en iphone uten telefonegenskaper? 9434889[/snapback] iPod touch = iPhone - Phone, så den burde heller bare vært kalt i? Btw: Bare meg som synes Apple har tråkket litt over streken når de lanserer nye produkter uten engang å ha bilder av dem? Alle bildene på Apple store (med unntak av iPod Touch) er 3D-rendringer, og ikke ekte bilder. Du ser det tydelig på dette bildet: Og iPod Touch-lanseringen kan i beste fall kalles en papirlansering, når den ikke er tilgjengelig før 28. September... Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 nå koster jo touch 299 dollar og iphone 399 doller så litt forskjell er det jo 2 uker er jo ikke akkuratt lang vente tid tenk om Nokia var like kjappe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg