DimebagBarrell Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hei, nå som boksen min er død så må jeg få sendt den inn, vet noen hvem/hva jeg skal kontakte? Har sendt en mail til MS Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 X360'en min døde nettopp, hva gjør jeg nå?Da må konsollen sendes inn til Microsoft for reperasjon, eventuelt erstatning, ring support (800 14 174) og forklar saken så vil de guide deg videre. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Enkleste er nok å ringe, som eXtreme-501 skriver... Du skal også kunne kontakte support via e-mail, men det er viktig at du sender mailen til riktig avdeling. MS har outsourcet all sin kundeservice, og de forskjellige avdelingene er outsourcet til forskjellige, konkurerende callcentre. Kontakter du feil avdeling riskerer du å bli henvist i hytt og pine... Kontaktinfo for xbox finner du her: http://www.xbox.com/nb-NO/support/contact/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå