Gjest Slettet+19283741 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg har sett på en del store utenlandske forum at det finnes en knapp hvor det står "thanks", hadde det vært en idè å skaffet en slik knapp under hver en post? Det hadde spart oss for unødvendige inlegg samtidig som det er mye lettere å vise takknemlighet til tråder som kan være til stor hjelp. Kanskje en slik ordning gjør at vi forumdeltakere gjør en større insats og blir oppmuntret i større grad til å hjelpe andre..? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Tråden er flyttet til "tilbakemeldinger om forumet". Samtidig vil jeg si at jeg tror dette kan ha potensiale om det blir gjort rett. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 *thanks* hehe, bra forslag! Har fått masse god hjelp (og forhåpnetligvis gitt litt hjelp også) - og deter ikke alltid at det "passer seg" at 10 stk som har fått løst ett problem skal si "takk" etterpå - så dette er absolutt en fin og ryddig måte å premiere gode inlegg på! Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Dette kunne vært noe alá hva de har på vg diskusjoner, i form av tommel opp eller tommel ned. Kan jo skippe ned-utgaven så man gir en tommel opp når man er fornøyd :-) Ser for meg at det kanskje står "thumbsup: 9" ved siden av post # f.eks. Kanskje man kan klikke på tommelen og se hvem som har valgt en thumb up også. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ja, dette var et godt forslag. Disse "tomler opp" bør også vises i søk, slik at en kan finne den tråden som gir best svar på et problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ja, dette var et godt forslag. Disse "tomler opp" bør også vises i søk, slik at en kan finne den tråden som gir best svar på et problem. 9480676[/snapback] Det var en smart idè som kan være til stor hjelp når man bruker søkefunksjonen. Det er et par ganger jeg har funnet så mange emner om noe at jeg har gitt opp å lete gjennom alle for å starte en ny tråd, det hadde jeg kanskje sluppet hvis dette var synlig. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Dette synes jeg var et godt forslag, så lenge man ikke har en "ned"-funksjon som gjør at mange kan gå sammen og stemme ned en tråd av forskjellige grunner. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Husker da vi hadde frames-forumet...da hadde vi stemmer på personer der vi kunne gi personer "poeng"...hihi, var en artig tid *sukk* Men On-topic: Er så enig så enig med forslaget Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hvis det skal ha noen hensikt bør det, som Heilage foreslår, kun være mulighet til å stemme opp. De som stemmer noe ned har ofte ikke helt relevante motiver for det de stemmer på. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 dette tror jeg veldig mange hadde satt pris på, støttes. Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hva med en poll? Jeg støtter denne saken! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg støtter dette Støtter også å kun ha en "opp" knapp, og ikke muligheten til å stemme ned en post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg