Maerl1d Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Arbeidslogg Dette er kommentartråden til prosjektet mitt med å lage en Zelda PC... Endret 9. september 2007 av Maerl1d Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har du en link til selve prosjektet? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Jeg valgte å legge opp en kommentartråd først... Så ja, nå er den oppdatert... =) Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ja..j...ja... JAAAAAAA!!! STÅ PÅ! Og husk: Vis Zelda-serien den æren den fortjener, lag noe spektakulært! Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Hehe, takk! =) Men jeg tar med glede i mot tips, siden dette er mitt første skritt ut i den store modde- og pcbygge-verden... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du kan kanskje få noen tips i denne tråden, der er det en som lagde en Zelda-Wii Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) O.o Den så stilig ut, men kanskje litt over mitt nivå... Skål i allefall tenke på det... Edit: Tror faktisk at et triforce kunne egnet seg som av/på knapp.. Eller noen andre forslag? Endret 3. september 2007 av Maerl1d Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Først må jeg minne om at alle arbeidslogger skal være påbegynt og inneholde bilder i første post. Når det er sagt, er jeg litt skeptisk til budsjettet ditt. Håper 3000 kroner var for kabinettet, og ikke for HW og kabinett? Da sliter du isåfall litt Til å lyse opp plexiføttene, er det greit å bruke leds (light emitting diode). De lyser fint opp i plexi. Enda bedre blir det om du kjøper gjennomsiktig grønn plexi Håper du kommer igang med prosjektet, og at du gjennomfører det bra Stå på! Goscinny Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 3000 er for alt ja, mer har jeg ikke råd til... =( Men etterhvert skal jeg kjøpe nye deler, f.eks. så dropper jeg skjermkort i første omgang, og venter til jeg har bedre råd... Takk for tipsene med plexiføttene, var noe sånt jeg tenkte på, tenker at jeg bruker det. Har også tenkt i ha vindu inn til skjermen, men da blir det enten slik at jeg ikke lakkerer triforce, men kutter ut triforce i døra og har plexi med gult lys inni, eller at midten av triforce blir i plexi, uten lys... Btw, update! =) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9438576 Lenke til kommentar
Linkage Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg har også tenkt på å lage en Zelda PC. Men det blir nok en stund til det skjer. Lykke til med prosjektet! Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Ny post! =) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9457045 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Yey! Jeg regner med at du skal lakke/skjære ut Triforce i kabinettet? Har du noen erfaring med utskjæring, plexi osv? Endret 9. september 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Dette kan bli skikkeleg bra. Håper at den blir kjempekul. Du må nesten ha triforce på kabinettet, men korleis veit eg ikkje ... Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Yey! Jeg regner med at du skal lakke/skjære ut Triforce i kabinettet? Har du noen erfaring med utskjæring, plexi osv? 9457080[/snapback] Jepp, jeg skal enten lakkere eller skjære ut triforce i kabinettet, på siden. Tror mest på at jeg lakkerer. Har ingen erfaring innen modding... Kanskje jeg skjærer ut midten av triforce... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det ser ut som: 1) IDE-kabler, ja 2) SATA-kabler, ja Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Det ser ut som: 1) IDE-kabler, ja 2) SATA-kabler, ja 9458353[/snapback] Så da kan jeg altså bruke de til DVD og harddisk, og det er både strøm og data kabel? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=9465189 Update: Laget SketchUps... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Dette blir bra Lag gjerne Triforce på begge sider, og kanskje litt større? Hva slags andre Zelda-ting kan man ta med... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Dette blir bra Lag gjerne Triforce på begge sider, og kanskje litt større? Hva slags andre Zelda-ting kan man ta med... 9465483[/snapback] Master svord? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Får se når jeg får kabinettet, så jeg kan se hva som KAN gjøres... Har forresten en musematte, med blå LEDs, hadde vært litt qwlt og moddet det litt, slik at det fikk samme stil. Kanskje en matchende skjerm også... Får se på elretur på Elkjøp eller noe... Edit: Master Sword kan bli litt vanskelig... Men vi får se... Menne, hva med en Ulve silhuett... Endret 10. september 2007 av Maerl1d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå