Landeplagen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Vi skulle ha samlet 12 personer til å spille hel-norske matcher i spillet. Vi er da mer enn mange nok med denne beta-nøkkel-kopieringen som foregår. Ikke legg til meg. Xboxen har tatt kvelden. Jaja. Den varte jo i et par år da. Legg til disse gamertagene hvis du spiller betaen: ErlendRU TzR Trainee AlexWS Our Kid X alphanorway Skummel Go4Sho Boff3n ShrugZ St Hazen Herman Gatevold Donkristo Gusarov TariFFen Amored kamikazegrandma MoggeKa gazzwest TearJacK DeadCaparzo axelerkul ondskapenslord prisonedcorpse aoottis bamsepappa jul1anr1k morixm Petrus89 UnrealEddie StupidNick PackedMicrobe Eurob0y elem3nt4L Smelx FredrikFtw PixlFace tronder Euroshopper jakoozie89 Lakuspakus Ronin Masao FPS Anders Weedaim KEELr Calo2 Rasmusinho CissaTheMan Snoft GalApe2k Claw NOR Fjernkontrollen TearJacK Zzyzxyy corpusDei Colonel Steelz Gh0stdr1v3r Hr Bertelsen destruktive87 RompETAske madafackooz JcK360 Bamsemumsen Endret 16. september 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Jeg blir med etter all sannsynlighet litt senere i kveld og til betaen stenger. Gamertag: Skummel EDIT: Kan vel også legge til at mic-en min har streika. Endret 2. september 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Har egen beta nøkkel! gamertag: alphanorway Count me in... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Er med som bare faen bare jeg få fikset boksen min... Streika igjen i stad! Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hey! Jeg spiller COD4 når tiden tillater det! GT: Our Kid X Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 min cod4 beta gamertag er go4sho. Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 legg til meg! TzR Trainee Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 ErlendRU her. Kan du legge gamertagene i førsteposten kanskje? Vennelista mi blir fort full etter at jeg har sletta noen, ikke sikkert jeg legger merke til det, så bare si i fra her om den er full. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Alex WS er gamertag. Får forhåpentligvis tilgang til beta på onsdag om alt går etter planen. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Boff3n GoE er gamertaget. Har dog 99 venner, så si ifra om dere vil at jeg skal adde dere. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Jeg glemte det med kontroll en og to da jeg lånte en profil å laste ned med. Så nå får jeg ikke spilt betaen med mine egne profiler. Har meg selv å takke, så får vel vente til den europeiske betaen kommer. EDIT: I'm in again! Endret 3. september 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Sleng meg opp, ShrugZ som i siggen Endret 2. september 2007 av Mala Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Må virkelig få opp noen norske servere altså, jeg lagger ikke sånn at jeg hopper bortover, men det er skuddlagg på en måte. Selv om jeg skyter som en villmann på noen, så ser jeg i killcammen etter at jeg er dø at jeg ikke gjorde det. Utrolig irriterende, og nok en avgjørende faktor for at jeg dør så mye. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Sett meg opp på lista: Herman Gatevold Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg vil gjerne være med, Add St Hazen Men først, hva om en av dere kjekke smårips kan hjelpe meg med og få kopiert litt beta-kake eh? Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 vil gjerne være med.. men når er det? Donkristo Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 registration closed.... Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 ja men jeg snakker om att de mange på forumet her som har betaen kan hjelpe med og gi den videre, les om det i den andre tråden. Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 ok. Vil syyyykt gjerne prøve den! Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Dette spillet bestilles umiddelbart. Utrolig heftig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå