Ezzpena Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 hei jeg lurer på å kjøpe en ny skjerm som hovedsaklig vil bli brukt til spilling. jeg har funnet to gode kandidater, men hvem er best?: nr1 nr2 takk for svar Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 De er mer eller mindre like gode. LG-en er kanskje en smule raskere, men har noe dårligere innsynsvinkel - spesielt vertikalt. Når det gjelder bildekvalitet klarer ikke jeg å kåre en vinner uten direkte sammenligning. Lenke til kommentar
comb-over Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 De er mer eller mindre like gode. LG-en er kanskje en smule raskere, men har noe dårligere innsynsvinkel - spesielt vertikalt. Når det gjelder bildekvalitet klarer ikke jeg å kåre en vinner uten direkte sammenligning. 9414143[/snapback] Rasker som mindre etterslep? Digitalversus har iallefall målt betrakteleg mindre input lag på Samsungen enn på LG'n. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Lurer på hvilke av disse jeg skal kjøpe selv.. Eller kanskje en Samsung Syncmaster 226CW, 22" DeLuxe? Noen meninger? Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 SyncMaster 226BW er på ukens tilbud på komplett.no, 3095kr. Lenke til kommentar
RivEra Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 ser jeg feil eller blir 226cw knust av 226bw på digitalversus? trudde den skulle være en forbedring:P Lenke til kommentar
comb-over Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Link? 9423682[/snapback] lenger opp i tråden DigitalVersus Endret 4. september 2007 av knutaas Lenke til kommentar
comb-over Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 ser jeg feil eller blir 226cw knust av 226bw på digitalversus? trudde den skulle være en forbedring:P 9423227[/snapback] Har sett det samme. Og når netshop har sagt at dei har fått beskjed av samsung at 226BW skal berre bli levert med s-panel i fra juli av, er vel den en meir aktuell kandidat enn 226 CW. Ut ifra DV sine sider er ikkje 226CW ein god skjerm, med "dårlige"fargar og mykje input lag. Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 stemmer dette som står i denne tråden? iflg det jeg har fått med meg fra andre tråder er CW bedre(oppgradering) av BW. noen som vet noe om dette? jeg skal gå til innkjøp av skjerm de nærmeste dagene men vett ikke heilt hvilken enda. Blir BW eller CW det beste valget i denne prisklassen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå