Lakrits Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) For å få oversikt over alt "spetakkelet" Ubisoft har fått i stand, har jeg laget en samletråd for alle spillene. Her kan vi hjelpe hverandre og diskutere. Bare for å få det ryddig, mye lettere enn når vi forumbrukere er spredd over trådene. Folkens, julen kom tidligere i år . Ha en fortsatt fin dag! Husk at alle disse spillene er gitt ut gratis, vær klar over at det er reklame i disse spillene! PM MEG FOR Å FÅ LÅNE MIN FILEPLANET SUBSCRIBER KONTO! Non-Subscribe kontoer kan skaffes HER! Når du installerer, MÅ du ha en Ubi.com konto. Lag en ny konto og på "land" velger du U.S. Grunnet tilbudet gjelder bare U.S! Takk til! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor *Lista* FarCry For US Only bypass, klikk her. RayMan: Raving Rabbids Tom Clancy's: Ghost Recon Prince of Persia: The Sands of Time Endret 14. september 2007 av Lakrits Lenke til kommentar
Jext Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Var veldig til oppstyr med dette da trenger man virkelig 5 tråder om det? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Nei. Derfor har vi en samletråd...? Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Få alle linkene fra de andre trådene over til denne, så blir det litt enklere Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Hvilket link? Har jeg ikke lenket til de andre trådene? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jo, du har det. Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Ikke så god til å lage tråd, men kan jeg gjøre tråden noe bedre? Kom med tips! Takk! Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvilket link? Har jeg ikke lenket til de andre trådene? 9408669[/snapback] jeg tenkte på linkene(mirrorgreiene) som du kan laste ned de forskellige spillene fra, du kunne plassert de her, men du gjør som du vil Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Veldig god idè. Men blir ikke tråden litt (for) lang og muligens uoversiktelig? PS: Ghost Recon fungere ONLINE! Servern heter: Diskusjon.No - Kom hit! Folkens, bli med . Endret 2. september 2007 av Lakrits Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Gotta love ubisoft. :!: Husker jeg fikk prince of persia og beyond good and evil til 150kr hver et par måneder etter lanseringene hos elkjøp. De gir veldig ofte snille priser på spilla sine (og nå gratis!) Red steel koster forøvrig 200kr der nå også Takk for tråden også Endret 2. september 2007 av gormers Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Si meg, har det flippa for dem? Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 De taper jo ikke akkurat på det. Spillene er litt gamle, de har reklame i spillet, tror ikke disse spillene finnes nye lenger i butikkene. Så Ubisoft gjør et smart trekk, tjener litt penger på "gamle" spill . Synes dette var rett og slett rått, håper du gjør det samme med Raven Shield (selv om jeg har spillet ). Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Men Far Cry. Altså, spillet har jo fortsatt grafikk som holder koken. Prince of Persia: The Sands of Time. Det er jo heller ikke så gammalt, 3 år? 4 kanskje. Jaja, I don't mind. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ja, hadde kanskje vært bedre om de begynte på de aller gamleste spillene de hadde og så jobbet seg oppover med tiden. fortsatt, ikke våres problem ^^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Disse bør vel snart dukke opp som torrents? Jeg vil ikke ha noen som helst befatning med fileplanet overhodet, om det så var bare å låne andres kontoer. Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Last ned fra Gamershell! Velg Israel mirror, får 350 KBps der . Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Dette var jo kjempesmart fra ubisofts side, får håpe at andre spillprodusenter følger opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Får håpe at de følger opp med Splinter Cell også, så er dagen komplett =D Endret 2. september 2007 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Chaos Theory anyone <3. (Som om det vil skje ) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Vel, nå har jeg holdt på i fire og en halv time med Rayman og er omtrent halvveis. Lurer på åssen dette blir, jeg visste knapt det fantes til PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå