Lakrits Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Ikke nok med C&C, men FarCry har også blitt 100% GRATIS!. Gleder meg til å spille on-line! PM MEG FOR Å FÅ LÅNE MIN FILEPLANET SUBSCRIBER KONTO! Step into the role of John Carver as he escapes a brutal kidnapping and finds himself on a tropical island full of mercenaries. Rely on firepower, strategy, and stealth as you assault each open-ended area on your own terms! This free game is supported by in-game advertising. For US Only bypass, klikk her. Last ned HER! Gamershell Mirror GamesInternode Mirror Last ned patch her! Endret 14. september 2007 av Lakrits Lenke til kommentar
genesis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Det var tøfft gjort. =)Er denne versjonen patchet ect?btw, hadde vært flott om du etterhvert la inn noen andre linker enn fileplanet. Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Er vel Ubisoft som har samarbeidet sammen med Fileplanet teamet for å få dette til. Nei, den er ikke patchet. Patch kan også lastes ned fra Fileplanet, eller fra Ubisoft sine sider . Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Er vel Ubisoft som har samarbeidet sammen med Fileplanet teamet for å få dette til. Nei, den er ikke patchet. Patch kan også lastes ned fra Fileplanet, eller fra Ubisoft sine sider . 9402848[/snapback] Betyr det at det ikke går an å laste det ned andre plasser? Lenke til kommentar
mago Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 muligens dukker det opp en torrent, for denne (for å slippe SUBSCRIBER KONTO men er det lovlig (å dele den videre ? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg hadde en subscriber konto ho fileplanet for flere år tilbake. Men, jeg kan looge meg inn med den og laste ned på free public server. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 http://www.bugmenot.com/view/www.fileplanet.com Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Bugmenot er IKKE subscriber konto, den jeg gir er en betalt konto, og null ventetid samt at du laster ned på din MAKS internett hastighet . Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 http://www.bugmenot.com/view/www.fileplanet.com 9403164[/snapback] Takker Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det er jo ikke verre en å lage seg en gratiskonto der, kjekt i ettertid også. Vente.....ja det kan vi alltids. Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Det er vel smak og behag. For folk som har tålmodighet er det nok bra, men for resten av garden liker folk å laste ned spillet som er på 2.7 GB "litt" fortere enn majoriteten. Alt dette, bare en PM unna. Men skal ikke si at dere må, smak og behag folkens. Husk at du kan låne kontoen for livstid, ordne deg eksklusive beta keys osv, som bare er tilgjengelig for subscribe . Smak og behag.. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Noen som har testet denne versjonen ennå? Reklame inne i spill kan være alt fra helt uproblematisk til veldig ødeleggende, så hvordan er det her? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Er ikke dette litt risky lakri? Det er veldig synlig for dem når en konto deles mellom flere.. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jaja, en halvtime i kø får jeg tåle Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Sparks, det går nok bra . Ettersom alle som har sendt meg PM er så høflige . Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Takker og bukker Lakrits . You own! (Endelig unbanna ) Lenke til kommentar
Mit Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Flott dette, litt synd de må dele den over Fileplanet. Går utifra det blir litt mer aktivitet i online-delen av spillet nå, lenge siden jeg spillte det så kanskje jeg tar det opp igjenn. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hvordan er det egentlig reklamen dukker opp? Står det reklameskilt midt i jungelen? Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Hehe, ja. Ville blitt litt teit når du først lever deg inn i spillet. Så ser du en stor skilt som tilsvarer 10 palmetrær som stikker rett opp i været, der det står "Intel-Core Duo 2, frag not lag". Eller noe... Eller det er skrevet reklame på selve fiskene . Ville jo vært litt gøy, når jeg tenker meg om ^^. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå